לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה על בלונדה משוגעת


זה הבלוג שלי כנסו ותראו >>>

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 241740376 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006


מ-י-ש-ת-פ-ר!

 

 

 

יודה?! I  L-O-V-E  Y-O-U

 

*מי עילגת כמוני באנגלית? מי?*

 

 

 

 

* חסרת טקט שכמוני =) *

נכתב על ידי , 7/4/2006 09:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כול כך חרא!


למה זה קורה דווקא עכשיו?

 

שהחופש מתחיל?

 

שיש כול כך הרבה תוכניות?

 

הרבה דברים להספיק...

 

אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאע

 

למה דווקא עכשיו אני חולה

 

כול כך מבואסת =(

 

 

נכתב על ידי , 6/4/2006 13:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה? חזרתי?


פשוט לא יכולה יותר...

 

יותר מחצי שנה אני לא פה....

 

ומשהו חסר...

 

הפריקה של הכול?! אוליי...

 

 

נשמשיך כאילו כלום לא קרה? אוקיי...

 


 

אתמול?

הייתי אצל סימונה הכפרע חח היא הכינה לי פצה נשמעעע חחח ולא הפסיק אז התחלנו לאכול לחם רוסי אם שמנת ורוטב פיצה חעחעחעחעחעחעחעח מי פרקי של אמא מי?!

אחר"כ התחלנו לרכב עלך הגיפ של בתדודה של היה מגניב חח.. עשיתנו מלאמלאמלא תמונות.. והיה נחמד באמת ...

כול כך הרבה זמן לא יצא לי לדבר איתה... כמו שפעם...

 

נ-ו-ס-ט-ל-ג-י-ה

 

קיצר היום סופסוףף יוצאים לחופשש 

 


אנשים טובים :

שעשו לי שמח בזמן האחרון

 

 

אוקיי זו פינה שתופיע אחרי כול פוסט ובה  בנאדם אחד או 2 שעשו לי את אותו השבוע =]

 

 

והשבוע *תופיםםםםםםםםםם*

 

יודהההה *סטגדששש*

 

הבנאדם הכי נשמה בארץץ שאני חולה עליו כפרע אליו כוסעווןןןןןןן

 

 

C:\Documents and Settings\udit\My Documents\My Received Files\tbh34.jpg

 

*כוסעמק למה אין תמונע?!*


 

שלחו תגובות  ;-)


 

*מקווה לחזור עוד הערב אם תמונות*

 


 

 

ג'וד המרקדת....

 

שוש!

 

נכתב על ידי , 3/4/2006 15:35  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPuNK G!irL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PuNK G!irL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)