לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

כשתבוא אלי


(נו, אז גם אני קוראת יונה וולך, תתבעו אותי)

 

ביום שתבוא אלי, בוא אלי כמו גבר שבא לאישה. בפעם הראשונה אני לא רוצה להיות חברה, אחות, אם, אני אפילו לא רוצה להיות מאהבת. אני רוצה ששנינו נתפשט עד היישות הכי בסיסית, הכי ערומה, הכי כוחנית, "מי טרזן, יו ג'ין". לא רוצה שתשאל, רוצה שתיקח. להיות לגמרי כלי. רוצה את העיניים שלך בוחנות אותי, כמו קונה שעשה רכישה מוצלחת. אני רוצה שתוציא ממני, בכוח אם צריך, את המילים שממלאות אותי עד הקאה. אני רוצה שתהפוך אותי שוב לגוף, גוף שיש לו מטרה אחת: לענג את שלך. אל תיתן לי לדבר, מה שיש לי להגיד לא חשוב בכלל. קח את מה שרוצה להיות שלך. אני לא רוצה לחלק לך ציונים על איך היית, אני בכלל לא רוצה שזה יהיה חשוב. תשתיק אותי, אל תיתן לי לחנוק את שנינו במילים, הן יוצאות ממני יותר מדי בקלות.

סדר, סדר צריך להיות כאן. אל תתרשם ממני, אל תפחד, אני ילדה מבועתת מתחת לכל זה, דבר איתה ישירות. תנו לניורוטית להסתכל עליכם מהצד, תתעלמו ממנה. תנקום בי על זה שלקחתי את היוזמה, תראה לי מי כאן באמת חזק.

בבוקר, אחרי שיהיה ברור מי הוא מה, אחרי שיחסי הכוחות יקבעו באופן חד משמעי, תן לי להתגנב בחזרה לתוך הגוף. אחר-כך נראה מה יהיה.




 

נכתב על ידי Xanty72 , 4/11/2004 09:04   בקטגוריות brave new world  
127 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nimpha ב-7/11/2004 18:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)