לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

דרוש: גבר שאוהב ללקק וסובל משפיכה מהירה


טוב, נראה שתלאותיו של נשרק'ה הגיעו לסופן, אבל מסתבר שלא תמיד הסוף טוב. היום הייתה הבדיקה האחרונה, מלכת הבדיקות, ההיי-טק של הכוס: נשרק'ה נבדק מבפנים עם סיב אופטי, והכל הוקרן לטלוויזיה קטנה, שמולה שמו מראה, כדי שגם הפציינטית, AKA שפחתכם החרופה, תוכל לראות את עצמה מבפנים. מה אני אגיד לכם, יופיו הפנימי של נשרק'ה מתחרה בשקט ביופיין הפנימי של הכליות שלי, שהן, ללא ספק, מהממות. מי שרוצה יכול לבקש צילום אקסטרים קלוז-אפ של צוואר הרחם שלי, הגרלה תערך בין הקוראים המסורים.

לתסמונת יש שם: vulvodynia, יש לה המון אתרי אינטרנט, אפילו יש קבוצת תמיכה - רק דבר אחד אין לה: טיפול יעיל. או כמו שהרופאה, שהייתה נחמדה להדהים, אמרה, "סבלנות. כמו שזה הגיע, זה יעבור, בינתיים את יכולה לנסות את המשחה הזו, להשתמש רק בתחתוני כותנה, לכבס את הלבנים באבקת כביסה לתינוקות, להחליף את סוג הקונדומים שאת משתמשת בו, ולחכות שזה יעבור. זה יעבור".

אז מעכשיו רק קונדומי "אוונטי" (מה שאומר שכל זיון יעלה לי 12 שקל, מזל שאני בקושי מזדיינת), והידיעה שמה שהוא אחד התענוגות הגדולים ביותר שיש לחיים להציע, הולך להיות מקור לכאב, עד שזה יחליט לעבור.

מונדייה מנסה לרמוז לי משהו?

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 18/11/2004 11:45   בקטגוריות נשרק'ה ואני  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלוותא אברבנל ב-25/11/2004 17:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)