לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

מצא את הקעקוע


הודעה לכל הבנות (נגיד, לדוגמה, אני) שרואות תמונה של דוגמנית, ומסננות, "כככססססאמאש'לה בתזונה המושלמת! שתחנק!". גשו בבקשה לדוכן העיתונים הקרוב למקום מגוריכן, ורכשו עותק של השבועון "פנאי פלוס". התבוננו היטב בצילום העטיפה, והתמקדו במיוחד במירי בוהדנה. אתן רואות משהו מוזר על הזרוע שלה? נכון שלא? עכשיו גשו לכתבה עצמה, והביטו בעיון בצילום שבכתה, המירי אותה מירי, הזרוע לכאורה אותה זרוע, רק שפתאום, שומו שמיים! יש לה בזרוע ובכתף קעקועים. עכשיו צדיקות שלי, היתכן שבין צילום לצילום מירי הספיקה לרוץ ולעשות שני קעקועים (מכוערים להדהים, ארשה לעצמי לציין)? ובכן, לא. הקעקועים המכוערים מלווים את מירי כבר שנים שנימה (קעקועים זה כמו שמאליות, בדיוק איך שאני שמה לב לאנשים שמאליים בסביבתי, אני שמה לב למקועקעים), רק שבתמונת השער הם רוטשו לגמרי, ובתמונה הפנימית לא.

עכשיו, זכרו נא: אפילו דוגמניות לא נראות כמו דוגמניות. מש"ל.


אפילו מצאתי לינק

http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1444,00.html




התנצלות בפני קוראיי: אחרי שהנבון, המבריק, המדהים, ההוא שאין לי מספיק סופרלטיבים כדי לתאר אותו (הוא הכריח אותי לכתוב את כל זה) אמר לי שיכול להיות שזו תמונת מראה, בדקתי שוב, ואכן, עיון מדוקדק מגלה שהזרוע אינה אותה זרוע.

טעיתי והטעתי, שוין וסורי.




שולי וטל, הדגים החדשים שלי עדיין לא צפים על הצד (חמסה חמסה), היום האכלתי אותם לראשונה. בהתחלה הם היו אדישים למזון שלהם, מה שברור, אם לי היו נותנים מזון שנראה ככה גם אני הייתי אדישה, אך לבסוף הכופתאות הקטנות והירוקות נאכלו לתיאבון. רוב הזמן הם בוהים, לפעמים יש להם פרצי פעילות מופרכים, שאחריהם הם חוזרים לבהות. האמת היא שלהסתכל עליהם מכניס אותי לדכדכוך קיומי עמוק. מה יש להם בחייהם? אקווריום קטן? קצת אבנים כחולות על הקרקעית? ככה להסתובב כל הזמן, לנפנף מפעם לפעם בסנפירים? לחכות לכופתאות המזון התפלות? מקורביי מנסים לנחם אותי בזה שיש להם טווח זיכרון של 15 שניות שאחריהן במילא העולם נראה להם חדש לגמרי, אבל משום מה זה לא מנחם אותי. כל כמה זמן אני הולכת ונוקשת קצת על זכוכית האקוואריום, כדי שיהיה להם עניין כלשהו בחיים, מה שגורם לשולי פרץ פעילות ומותיר את טל אדיש לגמרי. אחר כך הם חוזרים להסתכל עלי. מעניין על מה הם חושבים.




לפני זמן מה התארחנו אצל פנחס, הט', אביבה ואני. היה מצוין, פנחס והזבובנית הגישו עוף עם אפונה ופול ירוק, וגם אורז, ולקינוח הייתה עוגיית שוקולד בומבילה. כנהוג, הערב נגמר במשחק "שבץ נא" סוער. אני לא השתתפתי, הושפלתי מספיק בפעם הקודמת ששיחקתי "שבץ נא", ואפ'חד לא התפעל מזה שהצלחתי להרכיב את המילה "בית". במהלך המשחק הובא מילון סגול, של שבעה כרכים, ומילים מרטיטות נשלחו לחלל האוויר. כעת החלטתי לפצוח בפרוייקט חדש: פרוייקט המילים המגניבות. מעתה בכל פוסט שאכתוב מהבית, אני אביא מילה אחת מעולה שלא הכרתי קודם.

והמילה של היום:

 

איבגד: (לקרוא ibged) הגה את העיצורים, פרק מילים להגאיהם, להבדיל מן "איות" - רשם אותיות.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 20/11/2004 10:10   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב. קיפוד ב-24/11/2004 06:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)