לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

חורף זו העונה הזו שהפטמות כל הזמן עומדות?


(כן, הכותרת היא פרובוקציה זולה, מה תעשו לי? וזה ילך מדחי אל דחי, כי בסוף הפוסט יש דרישה מפורשת לצומי)

 

היום הסתפרתי. המלכה האם העבירה אותי על דעתי עד שהסכמתי, "אבל למה את לא הולכת לעמי? תראי איזה יופי הוא מספר אותי!", אולי כי עמי סיפר את סבתא שלי, למען שם שמיים? אבל נשברתי, הרשיתי לה לקבוע תור והיום בעוד היא מבזבזת את הירושה שלי יחד עם הפטריארך ב"יערות הכרמל", אני הלכתי, ממש כצאן לטבח, לעמי. איך יצא? או, טוב ששאלתם. אני נראית כמו רומנייה שירדה זה הרגע מהאונייה. כן, אני יודעת, מלא רומנים כאן בישרא, אבל אתם חייבים להסכים שבזמן הירידה מהאונייה לא הייתם כזה שוס אופנתי, נכון? מה, לא? חזרתי הביתה, וכדי להתגבר על הטראומה רצתי לחפוף, אחר כך ניערתי את הראש נמרצות, כדי לסדר את התלתלאז', ובום טראח! המשקפיים עפו לקצה השני של החדר.

כידוע לכולם, אני עיוורת כחפרפרת, וכדי שיהיה עוד יותר קשה, המשקפיים החדשים שלי חסרי מסגרת. זה משול לניסיון למצוא עדשת מגע שאבדה על רחבת הריקודים ב"אלנבי 58" (לא, זה לא קרה לי! משמיצנים!). מי שלא ראה אותי מסתובבת בתחתונים, על ארבע, ועושה "פפפססס פפפפססס" למשקפיים, לא ראה מחזה מגוחך מימיו.





מכיוון שנאסר עלי לכתוב על שולי וטל (שעוד בחיים, אבל אני חושבת שהם לא בקו הבריאות, איך אפשר לדעת אם דגי זהב חולים?), אני אתן לכם דוגמה מההוראות שעל מיכל המזון שלהם, אין ספק שמתרגם מחונן תרגם את זה מאיזו שפה שזו לא תהיה לאנגלית:


the food is placed in cold and dry locality, and moisture roof


if water in the fish jar is change, don't throw food within one day


if unfed food to keep clean water


מזמן לא היה מצב ששוין נשמע לי כל כך מוצדק.





עוד קטנה של המלכה האם:


שלשום, כששטפתי כלים (היא תמיד אוהבת להעלות נושאים מוזרים כשאני שוטפת כלים, ככה אני לא יכולה פשוט ללכת), היא שאלה, "מתי את מתכוונת להיכנס להריון?", אחרי שהתגברתי על התדהמה, עניתי, "כנראה עוד שנתיים אני אתחיל לנסות", ומה היא ענתה? "עוד שנתיים זה מאוחר מדי, צריך לקחת בחשבון גם טיפולי פוריות".


כמו כן, בכל פעם שהם יוצאים לחופשה, גם אם זה ללילה אחד ב"יערות הכרמל", היא מוסרת לי דו"ח מדויק של ענייניהם הפיננסיים,כולל עורכי הדין שאליהם יש לפנות, וחשבונות בנק עלומים.


אני אומרת לכם, פשוט לא היה לי סיכוי לצאת נורמאלית.





פינת ההמלצה הספרותית: המאזין הלילי, של אמיסטד מאפין. מזמן לא יצא לי השילוב הזה שבין ספר שאי אפשר לעזוב עד סוף הקריאה, שיהיה גם ספר איכותי. פשוט נפלא. הנה אפילו פרק ראשון





כעת בקשת הצומי: הגעתי למספר עגול של מנויים (עשרה זה מעט או הרבה?). את המנויים הראשונים אני מכירה באופן אישי, אחרי שכופפתי להם את היד והכרחתי אותם לעשות מנוי, עם חלק התכתבתי איכשהו, אבל את הרוב אני לא מכירה. מי אתם? אתם באמת קוראים כל פוסט או נכנסים פעם בכמה ימים? יש פוסטים בנושאים מסוימים שיותר עושים לכם את זה? (זה לא סקר דעת קהל, בחיי). נו, זה מביך, אבל אני סקרנית לדעת מי אתם.




שכחתי! שכחתי! אני גומרת לקרוא עכשיו את "אני קלאודיוס", אבל אין לי את "קלאודיוס המלך", ואין לי מושג איפה לחפש. יהודים טובים, אם למישהו יש הספר, שתבוא עליו הברכה.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 1/12/2004 16:14   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בטרם ב-8/12/2004 21:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)