לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

חלומות, שווא ידברו?


אתמול בלילה חלמתי עליו. זו הפעם הראשונה שחלמתי עליו מאז שעזב. הראשונה שאני זוכרת לפחות. אני לא זוכרת פרטים, רק את הפחד הגדול, שהוא יעזוב. אפילו בחלום התנהגתי נורא יפה, לא הזכרתי חתונה, לא דיברתי על ילדים, לא הלחצתי, שלא יבהל ויברח. לא זוכרת איך החלום נגמר, גם שם הוא הלך?
פעם קראתי שאנשים שניצלו מאסונות גדולים, למשל נפילה של מטוס, הופכים חסרי פחד, ואצלי? הפחד הגדול ביותר התממש (חוץ ממוות של אנשים אהובים, אבל על זה אני לא מוכנה לחשוב בכלל), אבל החלומות שלי עדיין מבוהלים.
מעניין למה הייתי הופכת אם היינו נשארים יחד, כמה סבל הייתי מוכנה לסבול עד שהייתי מפסיקה את זה? הייתי מפסיקה את זה בכלל? קשה לי לדעת. אני רק יודעת שניסתי שזה יצליח, אולי יותר מדי, אני צריכה לתלות לעצמי שלט מעל המיטה, "אל תלכי לאיבוד בפעם הבאה".
 
נכתב על ידי Xanty72 , 20/8/2003 23:30   בקטגוריות לפעמים הכאב ערום לגמרי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)