לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

דברים שאסור לשכוח:


 


  • סקס כן חשוב לי.
  • לא להתאהב במישהו ששונא את הגוף של עצמו.
  • לא להרגיש אסירת תודה כי מישהו התאהב בי.
  • לזכור שיש עוד דברים חשובים חוץ מבנזוג מבריק, אינטליגנציה לא קשורה לאושר.
  • אם אני מרגישה שלא מחבקים אותי מספיק, סימן שלא מחבקים אותי מספיק.
  • לזכור מי אני ומי אוהב אותי באמת – ולא לוותר על האנשים האלה או על עצמי.
  • מי שלא אוהב את המשפחה שלי לא יכול לאהוב אותי.
  • מי שחושב שהמשפחה שלי מטורפת (לא שזה לא נכון, אבל בטירוף חינני) לא יהיה מרוצה ממני.
  • אם אחרי חצי שנה אני עדיין מרגישה שאני בתקופת מבחן, זה הזמן הנכון ללכת.
  • לא לזייף אורגזמות, לא לזייף אורגזמות, לא לזייף אורגזמות, לפחות לא על בסיס קבוע.
  • אין סיכוי שמישהו שלא ממש יודע להרגיש ידע לאהוב.
  • אין סיכוי שמישהו שלא אוהב שנוגעים בו יהיה זיון טוב.
  • אם מישהו גומר אחרי דחיפה ורבע, אין צורך לשכנע אותו שהוא טוב, שישתפר הבן זונה.
  • להתנשק, המון.
  • אם מישהו רואה את האקסית שלו ולא ניגש להגיד שלום, לדעת שגם אלי הוא יתנהג כך.
  • לא להתלהב יותר מדי מסמלי סטטוס.
  • לא להפסיק לכתוב.
  • לא להשמין - בשבילי.
  • לבחון את היחסים שלו עם משפחתו, זה מעיד על הרבה דברים.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 24/8/2003 23:35   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוחקת מבפנים ב-18/5/2004 14:17



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)