לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

שודדי הקאריביים והרשימה הסודית


 

יש רשימה קצרה ואיכותית של גברים שעומדים מעל לכל מערכת יחסים. ז"א, שלכל החברים הרציניים שלי, כל השניים, אני מבהירה הבהר היטב שאם תהיה הזדמנות, אני מאוד מצטערת, אבל הם יאלצו לסלוח לי. בתמורה אני מסכימה שהם יבחרו להם כמה נשים כאלה, נגיד, אם לבנזוגי יהיה עניין עם אנג'לינה ג'ולי, בכלל אני לא אהיה צרת עין, ואפילו אצטער שאני סטרייטית הרבה.

 

והרי הרשימה:

בונו (מ-U2)

רובין וויליאמס

ג'ף ברידג'ס

וין דיזל

ירמי קפלן (חייבת להיות נקודה ציונית)

ג'וני דפ.

 

ולמה אני מספרת את זה? כי אתמול הלכתי לראות את שודדי הקאריביים, ומזמן לא נהניתי כל כך, שמחתי להיווכח שג'וני לא הגיע במקרה לרשימה שלי. בקיצור, שעה ומשהו של שמחה גדולה. לכו, תגידו ששלומית א. שלחה אתכם.

 

חוץ מזה? זוהיתי כבר על ידי  שתי קוראות, מוזר לי קצת, אבל גם נחמד. אני לא יודעת אם זה הסגנון או הנושאים. א. טוענת שאנשים מזהים בדרך כלל לפי הנושאים, ואני מודה שאני נוטה להיות עקבית למדי, תמיד אני מוכנה לכתוב על עצמי, ועוד קצת. אבל עכשיו אני מרגישה פחות אנונימית, פתאום צריכה להתגבר על הדחף לשמור פאסון,  ולהכריח את עצמי להיות כנה לגמרי, כי בשביל זה אני כאן.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 1/9/2003 15:27   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-1/9/2003 20:17



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)