לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

היום המלצות


לכו בעקבות הלינקים, כדאי לכם.

 

הלינק הראשון הוא לבלוג של טול, שהוא בכלל בלוג מצוין, אבל הנאום שנכתב שם הוא סופר חשוב. בשבוע האחרון מצאתי את עצמי מתווכחת עם אנשים שמסבירים לי שמדעי הרוח מיותרים, או עם אנשים שמסבירים לי שמדעי החברה מיותרים, ואני אומרת - אני לא רוצה לחיות במדינה שלומדים בה רק דברים שימושיים.


אסתי, מנהלת פורום הספרים ב-YNET פתחה בלוג, שמקבץ את ביקורות הספרים שעלו שם במהלך הזמן. יש שם ביקורות מרתקות, שמיצגות מגוון רחב של קולות ואנשים. עצה קטנה, אם אתם מגיעים לפורום עצמו, יהיה מה שיהיה, אל תזכירו את הספר "חמסין וציפורים משוגעות", אני יודעת על מה אני מדברת.


בתגובות לפני שני פוסטים ג'ני צירפה את הלינק הזה. בניגוד אליי, שכתבתי מתוך כעס ורצון מודע ליצור פרובוקציה, היא כתבה ממקום הרבה יותר נקי. תקראו כמה יפה היא כותבת ומסבירה. מאוד נגע לי בלב מה שהבחורה הזו כתבה.


לאלה שאוהבים את רון מיברג, לאלה שפעם אהבו ושכחו למה - הנה טור שמחזיר אותו לימיו הטובים, האיש בועט ויורק לכל הכיוונים, ועושה את זה נפלא. יש גם בונוס: הוא לא מזכיר אפילו פעם אחת את לימודי הקולנוע שלו בארה"ב.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 31/3/2005 22:19   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אותו אחד ב-3/4/2005 17:27



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)