לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2003

העצבשמרן ואני


בזמנים שכאלה אני מצטערת שאיני יודעת גרמנית. בטח יש להם שם הולם לדכדוך האפרפר הזה, משהו שנגמר ב"שמרן", נגיד - "נפל עלי עצבשמרן היום...". גרמנית שפה מוזרה, אני תוהה איך אפשר לכתוב שירה בכל העיצורים האלה.

כבר כמה ימים אני עושה סיבובים זהירים סביב העצבשמרן שלי, חושבת שאם אתעלם ממנו הוא פשוט ילך, אבל הוא גם מסקרן אותי, בא לי לדגדג אותו בבטן, לראות איך הוא יגיב. בינתיים אני מקפצת מעדנות ברווח שבין האנטיביוטיקה ומשככי הכאבים, תוהה מה יקרה אם נוסיף לתערובת קצת קסאנקס. שלום, קוראים לי שלומית ואני מעבדה כימית מהלכת. חרדה גדולה עברה אתמול על כוחותינו, דיברתי אתו במסנג'ר, היה tres מיותר, אחר כך לא הצלחתי להירדם, חיפשתי הקסאנקס, ואין, האבדה נמצאה היום. אני לא נוטה לקחת אותם, רק אוהבת לדעת שהם שם, שלא נצטרך.

השיחה של אתמול? אקסי היקר, שיחיה, הכיר עוד מישהי ששמה כשמי. וזו שהייתה לפני? גם נקראה כך. עכשיו, השם האמיתי שלי אינו שם ממש נדיר, אבל הוא מיוחד מספיק כדי שכמעט בכל מקום שאהיה בו, אני היחידה הנושאת אותו, ואם כבר מתקבצות שתיים כמונו, תמיד נראה לנו מוזר שהשניה שם. אני עדיין תומכת בתאוריית האקסים המתים – אחרי שהם יוצאים מחיי, ראוי להם שימותו, לפחות עד שאתעשת לגמרי. ועכשיו כולנו נדקלם מאה פעמים: "למה לא חסמת אותו במסנג'ר?" כי אני מפגרת, זה למה.

נכתב על ידי Xanty72 , 12/9/2003 14:17   בקטגוריות לפעמים הכאב ערום לגמרי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דינה ב-13/9/2003 22:55



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)