לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הרווקה המגניבה התפגרה?


אתמול ישבנו, זו ש ואני, בשעות בלתי סבירות בעליל, ודנו בכובד ראש בשאלה, "האינטרנט הזאת, לאן?". במהלך הדיון זו ש (שיצאה לכנס כנר.נט, הזונה, אבל אני לא מקנאה, מי בכלל רוצה לנסוע לכנרת, לסופשבוע, על חשבון ורדי, ולהתחכך באושיות האינטרט הישראלי? אני? מה פתאום, איזה שטויות!), הביעה, באנחת הקלה, את שמחתה על מותו של ז'אנר הרווקה המגניבה. לא שז'אנר הרווקה הממורמרת יותר טוב, אבל כפי שהיא אמרה אתמול ברוב תבונה, "את לא ממורמרת כי את רווקה, את ממורמרת כי את כזו" (אולי כדאי לי להתחיל לברור את חבריי יותר בקפידה? מכאן זה פתאום נשמע כמו עלבון).

האמת היא שהימים ההם לא היו קלים כלל, מילא שהייתי רווקה, ללא בן זוג, גם הייתי צריכה לכתוב מניפסטים בזכות - כמה טוב לי ברווקותי - איך אני יכולה לזיין ולזרוק ממש כמו גבר - איך מעולה לי לגור לבד עם עשרת חתוליי - למה גברים זה איכסה - כמה אני יותר חכמה מכל גבר -  וכל מני כאלה דברים, שהיו מאוד מעייפים. בחיי, אני חושבת ש"בבננות" הגנתי בנחרצות על עמדות כאלה.

מאז עברו אי אלו שנים,  הפוזה התקלפה, אפשר היה להוריד את כל הבגדים הלא נוחים, ולהישאר בפיג'מה החביבה, גם אם הפחות מחמיאה, של ההשלמה הנינוחה.

אבל מאז אני תוהה, שיח הכוס המגניב מת? היום, גם כשאני קוראת בנות צעירות יותר שדנות ברווקותן וכאלה, נדמה לי שיש עליהן פחות פוזה, הן פחות כועסות, יותר מחוברות לעצמן, או אולי זו אני, שכבר יכולה לראות מבעד לכל הכיסויים, ולדעת ששיח הכוס המגניב לא מחביא אמזונה מסרסת, אלא מישהי שנורא כועסת כי אין מי שיחבק אותה.

נכתב על ידי Xanty72 , 7/4/2005 23:58   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-10/4/2005 22:44



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)