לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

ריאליסטים, החוצה


תופעת ה"ללא שמים" שמגיבים אצלי לאחרונה הולכת וצוברת תאוצה. הייתי כותבת על זה פוסט, אבל בינתיים זה לא מעניין מספיק. האמת היא שיש בזה משהו מחמיא למדי, לחשוב שאני מספיק מעצבנת מישהו כדי שיענה בתוקפנות, אבל מצד שני, מפחידה מספיק כדי שהם יחששו להזדהות. זה חמוד.

התופעה שמפריעה לי יותר היא תופעת המחנכים. כל מני אנשים שראו את האור, ועכשיו יש להם צורך להרעיף אותו עליי, מתוך כוונה לשפר את חיי, בהנחה ששיפור חיי אמור להפוך אותם דומים יותר לחיים שלהם.

לכל המוכיחים בשער, אתם באמת חושבים שאני לא יודעת שזוגיות כרוכה בפשרות? הייתי בזוגיות, גם זוגיות ארוכה, מספיק זמן. ניהלתי משק בית משותף או משותף למחצה עם אי אלו אנשים, על כל הפשרות היומיומיות הכרוכות בזה, ובשום מקרה הפרידה לא נבעה ממריבות על מי ינקה ומי ישטוף כלים, אלא מדברים מהותיים הרבה יותר.

"תתפשרי" אני שומעת שוב ושוב, ואני מנסה להבין, בשביל מה? בכל רגע נתון אני מעדיפה לבד מסופק על זוגיות בינונית. בלבד לפחות יש תקווה, בזוגיות התקועה יש את המבט הזה, מלא האימה, "מה, אתו אני אמורה להעביר את שארית חיי? מישהו השתגע כאן!". אנשים שבוגדים בנשותיהם ללא הרף מטיפים לי בשבחי הזוגיות והפשרה, אנשים שחייהם הם חוסר סיפוק מתמיד מנסים להסביר לי למה דרך החיים שלהם נכונה. תגידו לי, אתם בסדר?

יש דברים שאני לא יכולה ולא רוצה להתפשר עליהם. אין לי מה לעשות עם בן זוג שלא מעניין אותי, שאני לא מעריכה מאוד, שהוא לא חבר טוב שלי, שאין לו קיום שאינו תלוי בי. פנטזיות? וואלה, הפנטזיות האלה נותנות לי סיבה לחיות. אני מעדיפה לא להגשים אותן בכלל, מאשר לוותר עליהן, עד כדי כך הן חשובות לקיומי.

אני לא צריכה שיסבירו לי שאני לא בוגרת כי אני לא מוכנה לוותר על הדברים האלה. אני חושבת שאלה שויתרו עליהם הם אנשים אומללים, אז מה? אני מטיפה להם להתגרש? לא. אם זו בגרות בעיניכם, תעשו לי טובה, תנו לי להישאר אינפנטילית, ה"בגרות" שלכם מזיקה לי לעור הפנים.

 

ללא שם, הנה תגובות אפשריות לפוסט הזה:

1. את רווקה ממורמרמת ולא התחתנת כי אף אחד לא רצה אותך בכלל.

2. את ממורמרת כי מזמן לא זיינו אותך וכבר נמאס לך לכתוב פוסטים במקום להזדיין.

3. למה מי את חושבת שאת בכלל, בגילך להיות בררנית?

4. את והחברות הרווקות שלך, ממציאות אידיאולוגיות כדי להסביר למה אף אחד לא מזיין אתכן.

5. כל התשובות נכונות.

ההתערבות היא שתהיה תגובה לפני 13:00, אני לא רוצה להפסיד הפעם, חן חן.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 11/4/2005 02:20   בקטגוריות צפרדע זעיקה בביצה  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/4/2005 10:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)