לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הקוסמת קסמה שוב


אתמול בצהריים, בעודי תלויה על הגדר של האוניברסיטה, מנסה לייצב את עצמי על פח אשפה, שקית בין שיניי ואני מנסה לחמוק מהקוצים של הבוגונבילה, הטלפון צלצל. אלי. "אל תשאל, אני כאן תלויה על גדר, קוטפת בוגונביליות לבנות". אלי, שכבר די הרבה זמן משוכנע שבריאותי הנפשית מעורערת מאוד, ניסה בעדינות לשאול למה אני תלויה מהגדר וקוטפת בוגונביליות לבנות. הסברתי לו שזה בשביל העיצוב החדש של הבלוג.

זה בכלל לא היה רעיון שלי, זה היה רעיון של זו ש. וברור היה שהיא תרצה דווקא פרחים שאי אפשר כמעט להשיג. בוגונביליות אדומות וסגולות? יש כמו זבל. לבנות? פפפפחחח.

בצר לי, הרחבתי את המושג "בוגונביליות לבנות" ל"פרחים לבנים", ואת ה"פרחים לבנים", לגוונים שונים של ורוד, סגול, או כתמתם, כמו הפרחה הטובה שאני. היות והאוניברסיטה לא סיפקה את הצרכים הפרחוניים שלי, נדדתי לרמת אביב, שם היו סוגים שונים ונאים של פרחים לבנים, בעיקר כאלה ששמם אינו ידוע לי. כל הזמן פחדתי שמישהו ישים לב שאני מאשקלון וישסה בי את המשטרה, אך זה עבר בשלום. שתדעו לכם שנורא קשה למלא שקית בפרחים. הם מאבדים נפח הבני זונות, מה שיוצר את הרושם שאין מספיק פרחים.

אחר כך נסענו לים, אני נאלצתי לכרות לעצמי בור בחול, לא במובן המטפורי של המילה, זו ש סידרה יפה יפה את הפרחים, התלוננה על זה שהיא מתחפרת בחול, צעקה עליי שאני אפסיק לעשות פרצופים של פולניה סובלת (מה אני יעשה, זה הפרצוף היחיד שיש לי), צילמה מהזווית הזו, מהזווית הזו, חפרה אותי עוד קצת, בלי להתחשב בצעקות ה"החול נכנס לי לאוזניים" שלי, והתוצאה? לפניכם.

נכתב על ידי Xanty72 , 28/4/2005 14:03   בקטגוריות brave new world  
127 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש ב-1/5/2005 02:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)