לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

קשים הם חייה של בעלת נכסים.


ברלינגו המנוולת פרצה הפעם במלחמת חורמה נגדי. דווקא הייתה מכונית טובה עד לא מזמן. פעם בשבוע קיבלה מיכל מלא סולר, ובתמורה הייתה מסיעה אותי בשמחה ממקום למקום, בלי להתלונן בכלל. וזה לא שלא היה לה על מה להתלונן: הדיסקים בצ'יינג'ר מחורבנים, היא לא נשטפה כבר *המון* זמן, ומבחוץ, כולה פצע, חבורה ומכה טרייה, אבל אני, אין לי הרבה דרישות מהמכונית שלי, שתיקח אותי מנקודה א' לנקודה ב', ושיהיה ליווי מוסיקלי תוך כדי.  הכול עבד יופי, עד חזרתי המתוקשרת מארה"ב הברית, שאז, עליתי עליה לראשונה אחרי פרידה של שלושה שבועות, וההגה היה קשה וחורק, או חורק וקשה. מסתבר שהקארמה המסריחה של השאטני לא עובדת רק על מחשבים.

התעלמתי מזה בעוז, עד שההגה סירב לזוז, ורצתי למשה, אלוף המוסכניקים, שהסביר לי שהגל הדף, או משהו בסגנון, של ההגה, הלך. שילמתי, תיקן, נסעתי, היה יופי, עד שיום אחד, בעודי משייטת לי ברחובות עירי, הקלאץ' הפסיק להגיב. איזה ז'נטלמן עסיסי סחב אותי ואת ברלינגו הצידה, ושתינו חיכינו בסבלנות לגרר. הגרר הגיעו, שתינו נלקחו למוסך של משה, הלך הקלאץ'. תוקן, שילמתי, התכוונתי להמשיך בחיי, אבל אז משה הלשין לאבא שלי שמזמן לא עשיתי טיפול 10 אלפים. שתינו נכנסנו למוסך, כדי לגלות שיש לה דליפת טיזי, או שמן, מה שבא קודם. הפעם משה טיפל במנוולת יפה יפה, ואף אמר לי בגאווה, "ראית איך המנוע שלה מבריק?", רציתי להסביר לו שלברלינגו ולי יש הסכם: אני לא מציצה לה במנוע והיא לא מציצה בשלי, אבל לא היה לי נעים. 

כבר הייתי קרובה להתמוטטות עצבים, אבל משהו הבטיח לי שהפעם, סה פיני! הברלינגו תדהר כמו סייחה. הוא כנראה התכוון לסייחה שנקרעה לה הרצועה ברגל, או בהגה, עוד 900 שקל.

בשלב הזה התיישבתי באומללות מול ברלינגו העלובה, ואמרתי לה, "מאמי, זה לא עסק, את אמורה לעבוד בשבילי, לא אני בשבילך, תתאפסי על עצמך!", אכן, התאפסה, ואז, הגיע זמן הטסט, עוד 2500 שקל. אין לי ברירה, אני הפעם באמת אאלץ למכור את גופי, בהנחה שמישהו ירצה לקנות.

מישהו רוצה ברלינגו, חבוטה לגמרי, במצב סביר? אני מוכנה להשאיר גם את הדיסקים בצ'יינג'ר, ואת העותק של יצירת המופת שכתבתי, "חתונה בקאסול".


וכעת, כדי שלא יהיה חומרני מדי:

אלה צלמיות הזוג החדשות שהתקבלו לאוסף:

וזו תמונה מוצלחת של הדגים, אני לא רוצה לשמוע כל מני אמירות בנוגע לכך שהם סושי!

הדג שהכי קרוב אלינו זה טל2, זו שלצידו זו שולי, והכתם באמצע, זה דג קטן שקוף עם פס כתום זוהר.  

נכתב על ידי Xanty72 , 26/5/2005 00:14   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
115 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילן ב-28/5/2005 13:34



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)