לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

משהו לא מסתדר כאן


הלכתי לאדון רופא שיתן לי מרשם לגלולות. כן, אני יודעת, אמרתי שלא אקח, אבל אמרתי את זה בימים בהם סקס היה זיכרון נוסטלגי מעורפל, ובימים אלה, בהם בבוקר עליי לצאת מהמיטה בזהירות, כדי לא לדרוך על שקיקי גומי מלאים בחומר גנטי משובח, המצב מאוד השתנה.

מוזר היחס שלי לגלולות. הן איכשהו מפחידות אותי, כאילו, אם אני אקח, אני מייד אהפוך עקרה, ושלום על ישראל. גם מזמן לא לקחתי, כך ששכחתי מה תופעות הלוואי שלהן. אחרי התייעצויות מאסיביות נפל הפור על גלולות בשם "מליאן", שהן:

א. בעלות מינון הורמונאלי נמוך במיוחד.

ב. אני מקווה ששמן ישפר לי את קארמת הזכייה בלוטו (לא, אני לא ממלאה, למה להיות קטנוניים?).

וכך, בעוד הרופא משרבט מרשמים להאפי פילס ולגלולות, בהסח הדעת, הוא אמר, "את יודעת שהגלולות האלה בטוחות רק אחרי חודש, נכון?". הסתכלתי עליו בתימהון, ואמרתי לו, "אדון ד"ר, זה אומר שצריך להמשיך להשתמש בקונדומים?", "כן", ענה בעליצות האדון ד"ר. "לא נראה לך שזה קצת, אהמ, מחמיץ את המטרה?", "תשמעי, זה הכול הסתברויות סטטיסטיות, את יודעת", עכשיו אני תוהה, איך תרגיש מיקה הקטנה, שתיוולד כתוצאה מכשל סטטיסטי?

בחיי שבנעוריי זה לא היה כך, בגלולות אז היו כל כך הרבה הורמונים, שהן מנעו הריון, חיסלו שיעור יתר, הגדילו את השדיים, וריפאו חצ'קונים, ועכשיו, מה זה הגלולות הקוקסינליות האלה?

 

נכתב על ידי Xanty72 , 2/6/2005 13:41   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/6/2005 13:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)