לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

מה הייתי רוצה להגיד להם? (או עליהם)


אנה קרנינה: מאמי, אם לא תזדרזי, תאחרי את החשמלית, ואז, אני אאלץ להתאבד.

ורתר הצעיר: הוא לא היה יכול להתאבד 60 עמודים קודם, נגיד?

סלינג'ר: אי אפשר לצפות להרבה מסופר שתהילתו נבנתה על נער נודניק ומחוצ'קן, והאמת? לא מעניין אותי לאן הברווזים המזוינים טסים.

אירווינג: אפשר לכתוב ספר גם בלי אח שמזיין את אחותו הגמדה, נסה ותיהנה.

O: אם היה לך כוח לכתוב את הספר הזה, הוא לא התעלל בך מספיק.

גוסטב פון אשנבך (מוות בונציה): תפוס את הילד, תזיין אותו בתחת כבר, ותפסיק לזיין לי ת'שכל.

דוסטויבסקי: לו רק מצפונך היה מאפשר לך לכתוב ספר שהגיבור הראשי שלו הוא סווידריגאילוב...

ג'ונתן פרנזן: השג ספרותי נדיר, לכתוב ספר של כ-700 עמודים, שבו אף דמות לא מצליחה אפילו להתחבב עליי.

וולבק: פרוזאק, יא רוחי, פרוזאק.

וויילד: שנינות היא לא הכול בחיים, בעצם, גם אומללות לא.

קובן: הרבה סופרים הצליחו לכתוב ספרי מתח גם בלי שיהיה פיתול עלילתי מזעזע כל 25 עמ'.

קראבר: נפשות מתות אינן דבר מעניין.

בלזאק: אתה באמת חושב שחיוני לתאר כל כרכוב בבית הגיבור?

אמה בובארי: להאמין לרומנים רומנטיים אחרי גיל 25 מתאים בעיקר למפגרות.

קרת: שפה היא כלי העבודה הבסיסי של הסופר, אולי תנסה להשתמש בה?

ויווק: קצת מביך אותי שהצרות שלך כל כך מצחיקות אותי.

קוריישי: בוא, תוציא את האצבע מהתחת, ונראה אם אתה מסוגל לחזור לכתוב כמו בנאדם.

וי.סי. אנדרוס: אם אני אדע שאת כותבת את האשפה הזו בשיעורי תראפיה באמנות במוסד סגור, אני אהיה הרבה יותר רגועה.

הלר: דווקא אהבתי גם את אלוהים יודע, אל תקשיב להם.

 

עוד! אני רוצה שתוסיפו עוד!

 

נכתב על ידי Xanty72 , 8/6/2005 00:09   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
123 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-10/10/2005 15:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)