לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

יאללה, חתונות


שבועיים עתירי חתונות עומדים ליפול עליי, אך רוחי לא נפלה עליי כלל. אחרי חיפוש קצרצר נמצאו בדים יפיפיים לחולצות טוניקה, ואיזה בד נאה למכנסיים, והמעצבת של החנות כבר עובדת נמרצות על תלבושת בסגון שאנטי-אלגנט.

 

כעת, לאור העובדה שחתונות נופלות עליי מכל עבר, חובה עליי לטפח את גופי. האמת היא שגופי שרוי בדיזסטר גמור. זה לא שאני לא רוצה להיות מטופחת, מה שמפריע לי זה שלא כל האסונות מתרחשים בבת אחת - נגיד, אם כבר צימחו שערות בית שחיי, ואילו שערות רגליי טרם, האם עליי לעשות איחוד תיקים, או לטפל בכל סוגיה בנפרד? אני, כמובן, מאסכולת איחוד התיקים, לכן כבר שבועיים אני נראית כמו קופיפה מאושרת - גופי שעיר, צפורניי ארוכות, וגבותיי צימחו פרא.

 

"אתה יודע", אמרתי למהמם, בעודי מכשכשת בבהונות רגליי ובוחנת בעיון את הלאק שעליהן, "אולי הפעם אני אעשה עליהן איזה ציור?". "איזה ציור?" שאל המהמם בחשדנות. "לא יודעת, חשבתי על משהו עדין כזה, נגיד, דקלים, שקיעה, ושני דולפינים קופצים?". מבט האימה על פניו של המהמם, והידיעה שממש עכשיו הוא חושב "יש מצב שהמטורפת האשקלונית באמת מתכוונת להגיע לחתונה עם דקלים על הצפורניים", שעשעו אותי נורא.

מעניין איך הוא יגיב לפאייטים.

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 10/6/2005 18:37   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי ל ב-17/6/2005 14:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)