לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

מנהלות, מנהלות


בפוסט הקודם קיבלתי תגובה, "יאללה זונה רווקה תלכי תכתבי למקומון של אשקלון". זועמת ומזועזעת מחקתי את תגובת האימה, וכאן אני עומדת, מעל בימתי הצנועה, וזועקת: הנוער, לאן? מה קורה במדינה הזו? האם יש סיכוי שאחרי ההתנתקות נוכל לחזור לערכים ראויים?

איזו מן תגובה זו? הכותב אינו מתבייש? ככה לבוא, ולהשמיץ אותי, בכזה חוסר כישרון, ללא סימני פיסוק? בלי שום עלבונות מקוריים? ללא השקעה?

זה באמת פוגע בי, כאישה, כאדם, וככותבת, "יאללה זונה רווקה תלכי תכתבי למקומון של אשקלון". זו עברית? איפה המגיב הזה למד? אין לי ספק שמורתו ללשון והבעה מתהפכת עכשיו, היכן שלא תהיה, ותוהה איפה היא טעתה.

איפה משמיצי העבר המסורים שלי? היכן אותו ללא שם אלילי, שהצליח, בתהליך לוגי פתלתול, להסביר לי איך הקריאה שלי לתרום מח עצם מעידה על האגואיזם והטפשות שלי? איפה מ', בזעקות ה"גנבת!" מלאות התשוקה שלו? עם זה אני אצטרך לחיות מעכשיו? "יאללה זונה רווקה תלכי תכתבי למקומון של אשקלון"? אני שוקלת, ברצינות, לסגור את הבאסטה, אם אלו משמיציי.


כעת, שהימים מתארכים ונהיים חמים יותר, אין הרבה דברים מרנינים יותר מאשר לשבת ולשתות קפה קר, אבל היות ואני לא מעכלת לקטוז, לקפה קר יש תוצאות לוואי, אהמ, לא ממש נעימות. פעם אחרי פעם עליי להתמודד עם הדילמה קורעת הקרביים: קפה קר, או בידוד חברתי?

 

נכתב על ידי Xanty72 , 12/6/2005 21:03   בקטגוריות צפרדע זעיקה בביצה  
93 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דני ב-27/3/2006 19:33



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)