לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

אל תדוני את עצמך עד שתגיעי למקומך


פעם כתבתי פה פוסט, שעורר די הרבה רעש, על איך אני לא לוקחת גלולות, ואם יהיה הריון, סביר להניח שאני לא אעשה הפלה. מצחיק אותי היום הביטחון הזה בצדקת דרכי.

 הוסת שלי מתאחרת. זה לא מאוד נדיר, גם כך המחזור שלי יותר ארוך מהמקובל, והיה די צפוי שעכשיו, כשאני ממש מחכה לקבל כדי להתחיל להשתמש במדבקות (תודה לכל המגיבות שגרמו לי להיות מודעת לדבר הזה. הגניקולוג אפילו נתן לי חבילה חינם, כמה זה עולה בכלל?), השחלה הימנית תקרוץ לשמאלית, ותגיד לה, "זותי רוצה לפגוע לנו בפעולה התקינה, מ-ע-כ-ש-י-ו שביתה!".

לא ממש פחדתי מהריון, כי אנחנו זהירים למופת, אבל כשהאיחור נהיה בלתי נסבל כבר, נהיה רגע כזה של אימה, שאחריו רצתי לקנות בדיקה. האימה לא הייתה קשורה בכלל לגורמים חיצוניים אליי, אלא לדברים כמו: עכשיו אני אצטרך לשנות את אורח החיים שלי? להכניס לתמיד עוד מישהו לטריטוריה? מה קורה כאן?

התשובה שלילית, תודה לאל. למה תודה לאל? כי כשאני אהיה בהריון, אני לא רוצה שההרגשה הראשונה תהיה אימה. אני רוצה שכשעל המקלון יופיעו שני פסים, או פלוס, או מה שזה לא יהיה, הדחף המיידי שלי יהיה לזנק מהאסלה ולהתחיל לרקוד ברחבי החדר, לא פחות.


 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 17/6/2005 17:52   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tamir ב-17/6/2005 18:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)