לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

תום עונת החתונות (אני מקווה)


אתמול, או שלשום, כשעיינתי ב"טיים אאוט", או שמא זה היה ב"רייטינג"? קראתי כתבה מרתקת על הפיכתם של גברים נמוכים לסמלי מין. מעט מאוד פעמים בחיי יצא לי להקדים את הטרנד, בדרך כלל אני מגיעה באמצע הטרנד, או אפילו אחרי שמותו הוכרז רשמית, נגיד, פלטפורמות? התחלתי לנעול רק לפני שנה.

אבל בנוגע לגברים נמוכים, הו הו הו! מאז ומתמיד גברים נמוכים היו חביבים עליי במיוחד. לא כפשרה, אלא כבחירה אסתטית ראשונית. נגיד, כשמישהי הייתה אומרת לי, "כמה חבל ש XXX גמד", לא הבנתי מה העניין, עם נמוכים הרבה יותר קל להתנשק בעמידה.

 סמלי המין שלי היו תמיד כל מני גדי טאובים, או האפרוח הבלונדיני הזעיק מסדרת הטיוי "תהרוג אותי וזהו". אז הנה, סוף סוף, פעם אחת, אני הגעתי לפני הטרנד! אני! אז עכשיו, אני לא רוצה לשמוע כל מני בחורות שפתאום חובבות נמוכים, איפה הייתן כשהם לא היו באופנה? אה? אה?


לכבוד שבוע הספר כל המוספים והמקומונים מלאים באנשי רוח ותרבות המספרים על הספרים האהובים עליהם. נורא מצחיק אותי המאמץ הזה להרשים ולבחור ספר כמה שיותר איזוטרי, עדיף כזה שאיש לא שמע עליו. בסופו של דבר מתקבלת מעין רשימה מופרכת, שלפיה מסתבר שכולם קראו את "זכרון דברים" של שבתאי, והסופר האהוב עליהם הוא איזה גאון נורווגי שאיש לא שמע עליו, ושלא מסכים שיתרגמו את ספריו מנורבגית.


ביקורת קולנוע: מדריך הטרמפיסט? סרט מחורבן. אני יודעת, מייד יקפצו עליי גיקים מכל עבר ויסבירו לי כמה שהסרט נאמן למקור, יודעים מה? זה בדיוק מה שדופק אותו! ספרות וקולנוע מדברים בשתי שפות שונות, ונאמנות מופרזת במעבר לשפה אחרת, הניב תוצאה מטופשת ומיותרת לגמרי.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 17/6/2005 21:29   בקטגוריות יום קטנות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניצוץ בי ב-30/6/2005 09:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)