לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

איך התכוונתי לספר את נשרק'ה, וגמרתי עם כוויה בתחת


היה בסופר פארם מבצע, "קני שתי חבילות של מוצרי קוטקס, הוסיפי 39.9ש"ח, ותקבלי (ה"תקבלי" הזה קצת מוזר כאן, 40 שקל הם לא מעט כסף) מכשיר לגיזום קו הביקיני". האמת היא שעוד בזמן שהותי בארה"ב הברית שקלתי בחיבה את רעיון קניית הפוסי-טרימר, אבל בסופו של דבר לא יצא. שמחתי נורא שהסופר-פארם מאפשרים לי לרכוש בזיל הזול מכשיר שיאפשר לי להפוך את נשרק'ה לחתיך הורס, אז מייד אצתי, קניתי *עוד* תחתוניות, וקיבלתי את הפוסי טרימר.

היום שקלתי להשתמש בו לראשונה. ניגשתי למטען הסוללות, בחרתי סוללה, הכנסתי לפוסי-טרימר, ניסתי להפעיל, לא פעל, קיללתי את עצמי על בזבוז של 40 שקל, והתכוונתי להמשיך בחיי. כשהגיע הזמן לנמנם את שנת הצהריים הקדושה, הזזתי את מכשיר הזוועות מהמיטה, והוא היה נורא חם, פתחתי אותו, הוצאתי הסוללה, קראתי עוד חצי עמוד בספרו הלא משהו של קובן, ופתאום נשמע "בום!" עז. "הסקאדים הגיעו לאשקלון!" חשבתי באימה וזינקתי  מתחת למיטה, אבל אז ראיתי שהכול מכוסה אבקה שחורה, ושחתיכות פלסטיק מפוחמות דבוקות לתחת המדהים שלי. הסוללה המזוינת התפוצצה! פשוט התפוצצה.

אני תוהה, האם מצב ההלם שאני שרויה בו מצדיק קסאנקס?


אם אנחנו כבר בענייני העולם התחתון: הדבקתי, בשעה טובה, את המדבקה מונעת ההריון. יש בזה משהו נורא גס, בסימון הפיזי הזה של "זמינה למין ללא סכנת הריון", אבל לא באתי לדון במשמעות הסמלית של המדבקה, אלא במשהו הרבה יותר בסיסי: מסביב למדבקה נהייתה קצת ג'יפה מדבקתית כזו, איך מנקים את זה?

נ"ב: בהזדמנות זו אני רוצה להודות לקוראותיי המסורות שהביאו לידיעתי את עצם קיום המדבקה, אין ספק שמדובר בפתרון מעולה למישהי כמוני, שלא מצליחה לזכור לקחת תרופות בצורה סדירה.


עכשיו, אם תסלחו לי, אני הולכת להרהר בכמה הייתי קרובה למות, ומה היא משמעות החיים.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 19/6/2005 15:48   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של morcarmon ב-21/6/2005 22:36



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)