לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

קצת מטא כתיבה


כל כותב שכותב לאורך זמן נאלץ להיתקל במשפט, "פעם כתבת יותר טוב". איפשהו זה מגיע מהעדר החדשנות. מתרגלים לטביעת האצבע של הכותב, והסגנון נראה הרבה פחות מעניין, יש עוד סיבות: החיים לא תמיד מלאי דראמות (תודה לאל) ולא תמיד יש לי אמיתות משסעות קרביים לשחרר לחלל האוויר.  באופן אישי, אין לי כוח להתאבד על כל פוסט, זה נורא מעייף. עם כל חיבתי המוצהרת למריבות, עכשיו אני בתקופה הרבה יותר נינוחה (חוץ מזה שאני רעבה כל הזמן, בגלל הדיטאת סאות' ביץ' המזוינת הזו, איך אפשר לחיות בלי פחמימות, למען השם?!).

אני מודה, האינטנסיביות של הנושאים ירדה, אבל אני באמת ובתמים מעדיפה את זה כך, בנימה מחויכת ורגועה, כשאני כותבת כי בא לי, ולא מתוך צורך נואש, כי אם לא אכתוב, לאן אוליך את הצער?

אני באמת ובלי ציניות מתנצלת בפני אלה שמרגישים שאני איפשהו מרמה אותם עם הכתיבה בזמן האחרון, אבל אין לי כוונה להתנצל על זה שאני כותבת טוב גם על שטויות (למרות שסוללה שהתפוצצה לא נראית לי כזו שטותית), ואם אני צריכה לבחור בין סערת הרגשות שיוצרת כתיבה "משמעותית ונוגעת", ובין מצבי המרוצה כעת, מצטערת, הפסדתם, כרגע מספיק לי להיות בדרנית מוצלחת, נראה הלאה.


הרלן קובן, "דיו חיוור": הספר הקלוש ביותר שלו עד עכשיו. אפשר לגמרי לוותר.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 21/6/2005 15:33   בקטגוריות צפרדע זעיקה בביצה  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קרוסלה ב-23/6/2005 14:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)