לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

דרושה דדנית עם צוואר קצר


באיזה פורום מצאתי גבר בן 43, רווק, שמפרט את רשימת הדרישות שלו מהמיועדת, הנה הן, הכול אמת:

 

מראה חיצוני:

פנים עגולים.

עיניים ושיער כהים.

שיער ארוך וחלק.

מתניים צרים.

שדיים ענקיים, כמה שיותר גדולים יותר טוב.

באמצע שנות ה-20 ומטה.

 

השכלה:

מורה לגיל הרך \ גננת \ גננת לחינוך מיוחד.

 

נתונים נוספים:

בלי מערכות יחסים קודמות.

יכולה להיות דתיה או מסורתית.

לא קרייריסטית.

לא מאוד אינטליגנטית.

 

אני משוכנעת שהאיש הזה באמת ובתמים רוצה למצוא אהבה, אני לא מטילה לרגע ספק בכנות הרצון שלו, אבל אני ממש מתקשה להאמין שעם רשימת דרישות כל כך ספציפיות הוא ימצא אותה, ולא, הוא לא מתכוון להתפשר על כלום.אני גם לא מבינה איך הוא לא שם לב שאם הוא הגיע לגיל הזה בלי מערכות יחסים בעבר, הבעיה רק אצלו.

אני לא מצליחה להבין את זה, ז'תומרת, גם לי יש דברים שאני לא מוכנה להתפשר עליהם בשום פנים ואופן בבן הזוג שלי, נגיד, אין סיכוי שאני ארצה מישהו שלא יהיה חכם בצורה יוצאת דופן, אבל יש דברים שאני יכולה להעדיף, ושלא יהיו נורא חשובים. נגיד, אני מעדיפה עיניים בהירות, אבל זה לא משהו שיגרום לי לרצות או לא לרצות מישהו.

מצד אחד נורא קל לי לבוז לו, על מה שהדרישה הזו מראה עליו - צרות האופקים, חוסר הביטחון, האישיות הנוקשה. מצד שני, אני מוצאת בזה משהו קצת ראוי להערכה, זאת אומרת, לבוא עם רשימת דרישות כזו, בחברה שכבר לא ממש מקובל להגיד בה שאתה רוצה אישה קטנה וביתית (או שעדיין מקובל ורק בחוגים שלי זה לא מקובל?).

אני גם חושבת על זה שאולי הדרישה שלי לאינטליגנציה לא יותר נעלה מהדרישה שלו לשדיים, רק ששלי נשמעת פחות פרימיטיבית? עדיין, נראה לי שהנעילה המוחלטת שלו על כל כך הרבה פרטים, תשאיר אותו במצב הנוכחי, כמה ובודד.


בטמן מתחיל: למרות כל המלעיזים, אני נורא נהניתי. כן, את קייטי הולמס רצוי להוציא להורג יחד עם דקוטה פאנינג, אבל הסרט היה ממש מגניב עם פיצוצים והכול. מה שהצחיק אותי אחר כך, היה שהמהמם התעצבן על השטויות עם מכונת גלי המיקרו (לא ספוילר), כי, לדבריו, "נו, ברור שמכונה שמאדה מים תאדה גם אנשים!", בעוד שאני התעצבנתי על הקטעים של העטלפים שנתקעים בדברים, כי לעטלפים יש מערכת סונאר משוכללת שמונעת בדיוק את זה.

פעם פאצ' כתבה פוסט, שנורא אהבתי, על השעיה מרצון של חוסר האמונה שנדרשת מאתנו בתיאטרון כדי לשכוח שמה שאנחנו רואים לא באמת קורה. (פוסטמה, אם הייתה לך אופציה של "חפש בבלוג זה", הייתי יכולה למצוא את הפוסט!) קצת מעצבן אותי שיש דברים שמונעים ממני לגמרי את ההשעיה הזו, ולו לשעה וחציק.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 16/7/2005 00:27   בקטגוריות האינטרנט הזאת  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיינע מיידלע ב-19/7/2005 08:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)