לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

מטורפים, כולם מטורפים


תל-אביב, בוקר, פנים, חדר אפלולי, בחור כבר הלך, בחורה במיטה, קוראת "הארי פוטר", טלפון מצלצל. על הצג, "אמא".

- דה?

- (בקול חמור) תפסיקי להשתמש במדבקה הזו נגד הריון, קראתי שבחורות מתו מזה.

- זה בסדר, אני אקח אספירין ליום, זה יפתור את הבעיה.

- לא לא, קראתי שבחורות מתו מזה!

- אימא, מתו מזה בחורות צעירות, אני כבר אלטע קורבע, זה בסדר.

- אה, צודקת.


אשקלון, לילה, שירותים, בחורה נכנסת, מרימה את הספר מהרצפה, מהספר נמלט מקק, קטון, אבל בהחלט מקק. בחורה זורקת את הספר, קופצת החוצה, סוגרת את הדלת, מרימה מכנסיים, נמלטת לבית הוריה.

-אימא! כשאני אהיה בתל-אביב בסופ"ש, תרססי לי את הבית! (יש לנו בבית מכשיר ריסוס מקצועי. מה זאת אומרת למה יש לנו מכשיר ריסוס מקצועי? ככה!)

- טוב.

- ואל תשכחי להוציא את הדגים קודם, שלא ימותו.

- את בטוחה? כי יש שם דג שחור נורא מכוער, למה שהוא יחיה?

- אימא, ואם אני אביא לך נכד שחור, גם אותו תהרגי?

- כמובן.

ערב, חדר אפלולי, בחורה מול מחשב, מסנג'ר פועל, אחיה עולה מולה במסנג'ר.

- נו, ריססתם לי את הבית?

- כן, עכשיו הכול סגור, כשתגיעי תפתחי חלונות ויהיה טוב.

- ואת הדגים הוצאתם?

- לא, חשבתי שזה יכול להיות ניסוי טוב בביולוגיה, לראות תוך כמה זמן הרעל מחלחל למים והורג את הדגים. ומה זה הדג השחור והמכוער הזה?

- רצחתם לי את הדגים?!

- לא, אבל תודי שזה יכול להיות ניסוי מאוד מעניין.


לכל אלה שמחפשים בגוגל "סקס בין אמהות ובנים", "אבא תזיין אותי חזק" ו"לאחותי יש שדיים ענקיות" - תתביישו לכם, מגעילים!


לאור ההצלחה הסוחפת: הנה תמונה של הבלונדיני והשאטני בתור תינוקים, שימו לב להבעה של השאטני, שכבר בגיל עשרה חודשים היה לו פרצוף של, "אוף, איך המנייאק הזה עומד לרכב עליי כל החיים".

נכתב על ידי Xanty72 , 25/7/2005 00:08   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרקון המרק המעופף ב-28/7/2005 02:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)