לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2005

כך תעצבי את ביתך...


- עההה אבההה? כחככחכחכ, כעעוום, טפו!

- אולי תוציאי את המברשת שיניים מהפה לפני שאת מדברת?

- חחחקקק, טפו! אז אתה שומע? החלטתי בראש השנה לעצב את הבית מחדש.

- אהמ.

- כן, חשבתי לצבוע את הבית עצמו בצבע שמנת, עם נגיעות של חמרה וצהבהב.

- עם מה?!

- נגיעות של חמרה וצהבהב.

- מה כל כך מצחיק בזה?

- שמעת את עצמך? "נגיעות של חמרה וצהבהב".

- אתה לא מעריך את הטעם שלי כמעצבת!

- אם יהיו נגיעות של חמרה וצהבהב, אני בטוח לא אעריך.

- כן, ואני אקנה לקליפאן שלי כיסוי חדש, כתום!

- אולי תקני כיסוי ורוד?

- יש כיסוי ורוד?!

- אני ממש מקווה שלא.

- אז תרשום, בספטמבר, אצלי, לצבוע את הבית.

- מה?

- באמת תיתן לי לצבוע את הבית לבד?

- ברור, מקסימום אני אקנה לך כיסוי חדש לקליפאן.

- למה שתקנה לי כיסוי חדש לקליפאן?

- כי זו הדרך היחידה להבטיח שלא תקני כיסוי ורוד.


הארי פוטר 6: איך עצוב לי, ויי ויי ויי.

מצד שני, לכל מי שטוען משהו נגד לימודים לא ריאליים: קי.ג'יי למדה לימודים קלאסיים. הא לכם!


ד"ר שקשוקה: בפעם האחרונה שאכלתי שם היה מגעיל ויקר. היום אחזה בי התאווה לקוסקוס והייתי בשכונה, אז קפצתי. השירות היה איטי להחריד, והקוסקוס היה איום ונורא. חתיכת בשר שומנית, מפרום חסר טעם, חמוצים מלוחים יתר על המידה, החומוס במרק לא התרכך, ועל התענוג הזה פלוס דיאט קולה שילמתי 55 שקלים. פוי.


הושיעו: לא מזמן שיטטתי באינטרט הזו, ומצאתי את לפטופ חלומותיי: הוא היה במגוון צבעים (ברור שגם ורוד, איזו שאלה טיפשית?), שקל קילו, ועלה 20 אלף שקל בלבד. היום רציתי להתבונן קצת במחשב הפלא ולפנטז, ולא מצאתי את הלינק.

היות ונראה לי די סביר שלא יהיו לי 20בעתיד הקרוב אלף להוציא על לפטופ, ורוד ככל שיהיה, מישהו יכול למצוא לי את הלינק? לפחות אזון את עיניי בפלא.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 28/7/2005 11:00   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ב-21/9/2005 22:32



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)