לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

ככה, בלי להתכוון, פגישה


הלכתי לראות את הסרט "סמוראי דמדומים" בסינמטק. כשנכנסתי לקחת את הכרטיס ראיתי מישהו מוכר לי, ולקח לי כמה שניות, כנראה של הלם קטון, לזהות שזה משמו. אני קניתי לו את המנוי לסינמטק, קניתי לשנינו, מנוי זוגי, שוין.

היה מוזר, התרגשתי בצורה חיננית שכזו. שמתי לב שהוא לבש חולצה שלא הייתה בזמני, של קסטרו-מן. צחקתי עליו קצת שהוא התחיל ללבוש אופנה של אומואים (לא שגיאת כתיב, אומואים, בניגוד להומואים, הם הגברים הרגישים האלה, שכותבים מהשחלות ומאוד מחוברים לצד הנשי שלהם), הוא אמר שהוא ציפה שהשיער שלי יהיה קצר יותר, ולא שם לב למשקפיים החדשים. אני נורא אוהבת איך הוא נראה. למרות שזו ש טוענת שבמקרה הטוב ביותר אפשר להגיד עליו שהוא נאה, יש לו עיניים ירוקות, אבל לא ירוק תכול כמו שלי, אלא ירוק חד משמעי. פעם שאלתי אותו מה היה צבע העיניים של החברה הקודמת שלו, הוא לא זכר(הוא עיוור צבעים, כך שאין לו ממש מושג, עצוב לחיות בעולם בו לצבעים אין מקום), ושפתיים נורא יפות, אדומות כאלה, כמו של תינוק מפונק, שלא אהבו לנשק אותי, וגם הגוף שלו, חסון כזה, קיים, גוף שאפשר להישען עליו. שמחתי שהוא חינך אותי לא לגעת בו, היה הרבה יותר קשה לו היה אחרת, ורק עכשיו המגע היה נאסר עלי. אני לא יודעת מה אני מרגישה. לא עצב, גם לא דכדוך, אני מרגישה משהו בכלל? ואולי אני מדברת כאן מהרהורי לבי, אבל נראה היה שעבר בו הרהור חרטה.

אם הוא היה רוצה לחזור, הייתי חוזרת? התשובה המיידית היא כן, אבל אז אני צריכה לאזן אותה עם הבדידות שהרגשתי אתו, הסקס הגרוע, הגרביים ובקבוקי הקולה המפוזרים בכל מקום, וגם את זה אני צריכה לאזן במחוות בלתי פוסקות של דאגה, דאגה שלעולם לא אדע אם הייתה אישית, או נבעה מחינוך פולני מוצלח במיוחד.

מזל שאני לא צריכה לקבל החלטה כזו.

נכתב על ידי Xanty72 , 1/11/2003 21:57   בקטגוריות תמיד אהבה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-2/11/2003 10:41



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)