לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

אינרציה, סורי מחיי!


אחת מתופעות הלוואי של חיינו כנשים משוחררות וחופשיות היא שרובנו מגיעות למערכת היחסים שתהיה המשמעותית, או אחת מהמשמעותיות, (בכ"ז, יש סיכוי של 26% שנתגרש), עם ניסיון לא מבוטל במערכות יחסים. אם אני צריכה לשקול יתרונות מול חסרונות, היתרונות במצב הזה גוברים על החסרונות, וגוברים בגדול.

כולנו התאהבנו, אהבנו, נפרדנו, לבנו נשבר, חשבנו שנמות, לא מתנו, הודענו שאנחנו עוברות למנזר או הופכות ללסביות, והתחלנו הכול מהתחלה (חוץ מאלה שמלכתחילה היו לסביות).

ככל שעוברות השנים, אהבות הופכות תכליתיות יותר. אם בתיכון האהבה התקיימה רק למען עצמה, עכשיו אהבה אמורה להוביל לעוד כל מני דברים: מגורים משותפים, נישואין, משכנתא, ילדים... כל שלב אמור להוביל באלגנטיות לזה שאחריו. כאילו מגורים משותפים הם שלב מקדים לנישואין, ואז ילדים, אי אפשר לנוח, יש יותר מדי סימני "וי" לסמן בחיים.

יש הרבה דברים שלא חביבים עליי בקטע הזה. אני לא אוהבת את שלב המגורים המשותפים כשלב ניסוי הכלים. זה ללכת עם ולהרגיש בלי - כן משק בית, לא מחויבות אמיתית. אבל זו אני, וזו כנראה שריטה שנשארה לי ממשמו (אחת מרבות), שלפני שעברנו לגור ביחד טרח להבהיר לי שזה לא אומר שאנחנו מתחייבים לשום דבר.

אבל יש מגמה שמפחידה אותי ואלה זוגות מונחי מטרה.

מכירים, מתאהבים, עוברים את החודשים הראשונים בתוך ענן, אחר כך מתרגלים, ונעים ביחד, לא הרבה יותר מזה, אבל נעים זה חשוב. אחרי שנה וחצי, שנתיים, כבר אין על מה לדבר. לא כי זה כורח גורל, אלא כי רובנו מעדיפים להתייחס לבן הזוג כאל נעל-בית נוחה ולא כאל מישהו שאסור שיהיה ברור מאליו.

כשכבר ממש אין על מה לדבר, מרימים הפקה מס' 1: חתונה. חתונה זה יופי, אפשר להתעסק בזה לפחות חצי שנה קודם, ועוד כמה חודשים אחר-כך. אני לא מבינה איך כל פעם שמישהו כאן בישרא מספר על זה שהוא היה בחתונה קטנה וצנועה כולם מתמוגגים ואומרים שגם הם חולמים על כזו, ואיך בסוף כולן מוצאות את עצמן דחוסות בזוועת תחרה עם בייבי-ליס בשיער, אבל זו תהיה מהצד.

אחר-כך, כדי לא לשים לב למה שבאמת קורה, אפשר לקנות דירה ולהתעסק המון בחרסינות ונישות, או לעשות ילדים, שמספקים תעסוקה אינטנסיבית לכמה שנים טובות. אפשר גם לשלב בין הדברים, אין מניעה.

אני לא רוצה ככה. אני מניחה שאי אפשר לגמרי בלי להתרגל, אבל אני לא רוצה להתייחס לבן-הזוג כאל נעל בית, אני לא רוצה להתחתן כי בעצם אין לי על מה לדבר אתו, או ללדת כדי לכסות על הוואקום בחיי. הבעיה היא שכדי שזה לא יקרה צריך לשמור על מודעות בלתי פוסקת של שני הצדדים וכנות מקסימלית. מודעות בלתי פוסקת היא דבר נורא מעייף, וכנות מקסימלית היא דבר נורא מפחיד, אבל לא נראה לי שאפשר אחרת.


הפוסט הזה של מרגי: תקראו, כל מילה בסלע.


וכדי שלא תגידו שלא מעניין באשקלון: ביום ראשון המלכה האם התקשרה אליי נסערת ומשולהבת, כדי לספר לי שאתמול הייתה המון משטרה סביב הבית של משפ' פרי, ומעניין מה קרה. הנה מה שקרה.

המחשבה על זה שאני גרה במרחק שני בתים ממשפחת פשע מפוארת ממש עושה לי ריגושים בנשרק'ה.

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 1/8/2005 22:47   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
103 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוי&rsquo;ושש פה וזה באדוקק ב-4/8/2005 21:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)