לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005


כעת, אחרי שגיליתי שאפשר לכתוב פוסטים ברקעים שונים, אני מעריצה את יריב יותר מאי פעם! (נו, אז אני חנפנית, מה אעשה? מאז שחיני סר בעיניו, חיי אינם חיים). אני לא אנצל בינתיים את הפונקציה המעולה הזו מכיוון שאני צריכה שמ. הבית תאשר לי את זה, אבל האופציה גורמת לחיי להיות עליזים מתמיד. בערך. 

אתמול מצאתי שמות לתוכים. למרות שזו ש אמרה שראוי לקרוא להם "זכרונו" ו"לברכה", החלטתי להיות אופטימית, קראתי לתוכית סטלה, ולתוכ מאריס. הם די חמודים, חוץ מבעיית העישון. אני בקושי מעשנת, אבל שלשום בלילה התחשקה לי ציגרטה, הדלקתי אחת, ומייד פרצה בכלוב מהומת אלוהים, ממש יכולתי לשמוע את מאריס אומר לסטלה, "תברחי! הבית עולה באש!". 
אתמול עשיתי עוד ניסוי, ואכן, איך שהתחלתי להעלות עשן, התוכים פרצו בזעקות מחאה נמרצות, ומרוב רוגז התחילו לאכול. בדיוק מה שאני צריכה, תוכים שמתנחמים באכילה כפייתית, אלוהים אדירים. מכיוון שאני מפלצת, סביר להניח שאעשן יותר, סתם כדי לעצבן אותם. אני לא יודעת מי אישר לאדם כמוני להחזיק חיות מחמד, בחיי. 

בעיה נוספת היא שמכיוון שלאף אחד בבית הזה אין כוח לבשל מרוב עייפות, הדבר היחיד שאנחנו אוכלים זה פחממות בכל צורות שונות: פחממות פיצה, פחממות בורגר ראנצ', פחממות עוגיות, פחממות שוקולד, ומכיוון שהט' אופה באובססיביות, יש לנו ממנה אספקה בלתי פוסקת של פחממות שוקופוז. מזל שזה נגמר מחר, ולא, הוריי היו נאלצים להרחיב את דלתות הבית כדי לאפשר לעדר הדובים הקטן שהם מגדלים לעבור בהן. ובכלל, כמו בכל תקופה שטוב לי בה, אני מוצאת את עצמי מתעגלת, כשמתעגלת זה קצת בעייה כשיש לך בנזוג שחושב שאין דבר כזה "רזה מדי". די, מיום ראשון הבא, תזונה מאוזנת, יס יס!

 אי"ה, מאוד יכול להיות שביום חמישי אוכל להחזיר לעצמי חלק מהאינטלקט שלי, ולכתוב פוסט שהוא יותר מצחצוח שיניים, שיט, נגמרה לי המשחת שיניים, בעסה.


נכתב על ידי Xanty72 , 30/8/2005 14:03   בקטגוריות יום קטנות  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש מהעבודה ב-31/8/2005 19:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)