לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

אחי הקטן גדל


היום, לפני 28 שנה, הייתי בבית-הספר היהודי "ביאליק" במונטווידאו. הדבר הבא שאני זוכרת זה את עצמי מתרוצצת בחצר וצועקת, "tengo un hermano, tengo un hermano!". הוא הגיע חמש וחצי שנים אחריי. התינוק היפה ביותר שנראה אי פעם, בחיי, אחריו נהיו לי עוד שני אחים, אף אחד מהם לא היה תינוק יפה כמוהו. 
כשהיינו ילדים לא היינו מאוד קרובים, היינו ההורים ואני, והבנים. כשהוא התחיל להתבגר, התקרבנו. זה בא בתקופות, לפעמים אנחנו חברים יותר טובים, לפעמים פחות, אבל תמיד הוא אח שלי. הצליח להורים החינוך שלנו, המשפחה באה קודם, ככה פשוט. 
המסלול הרגיל: יחידה קרבית, מזרח רחוק, שנה, חזרה לארץ, מזרח רחוק, עוד חצי שנה, לימודים. עם הטוויסטים הקטנים שאופיניים רק לו: העצבים הקצרים, האינטליגנציה המפחידה, היכולת לצחוק על עצמו. נו, אחי. 
היום חגגנו לו יום-הולדת, כל המשפחה. באמצע ראיתי שהוא בוהה, "י', אתה נראה כאילו יש לך משהו אינטליגנטי למחצה להגיד", אמרתי לו. "כן, אה... הצעתי לי' להתחתן אתי, והיא הסכימה". 
היה רגע של שתיקה, בהתחלה היו ברכות "מזל טוב" מהוססות, ופתאום זה שקע, הם מתחתנים.
אחי הקטן מתחתן. החברה שלו מקסימה לגמרי, והיא עושה לו טוב בצורה שלא האמנו שאפשר. הוא רגוע כשהוא אתה. 
אחי הקטן מתחתן. אני נורא מתרגשת.
אחי הקטן מתחתן. עכשיו דברים ישתנו. אני קצת פוחדת כשדברים משתנים.
נכתב על ידי Xanty72 , 2/9/2005 18:26   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kleo ב-23/10/2005 02:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)