לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

עלילות גלגמש


תוך יומיים יצרתי שתי סיטואציות שכאשר יעשו את הסרט (הארוך במיוחד) "א': הרגעים המגוחכים" הן יהיו שם ללא ספק. הסיטואציה הראשונה הייתה אתמול, כשכדי להצחיק את המהמם דחפתי לעצמי כדור נייר לנחיר הימני, והכדור סירב לצאת משם. כאילו, אני באמצע בית קפה, כדור נייר תקוע לי בנחיר, המהמם שרוע על הרצפה מרוב צחוק, ואני אמורה לחטט לעצמי באף כדי להוציא אותו. אני כזו זונת הצחקות שזה מחריד פשוט. 
המצב השני היה היום. הייתי במשתלה, קניתי צמחים ודשן, ואני גם רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לדוגמנית שבזכותה חשבתי על הרעיון לקנות לוונדר. קניתי, שתלתי, אי"ה, בשנה הבאה לוונדר יפרח לי באדנית. 
בקיצור, בסערת הגינון החלטתי שהגיע הזמן לעקור את הקקטוס הזה עם השערות המעצבנות שבכל פעם שאני מגננת משאיר אותי מנוקבת ככברה. אחזתי במזמרה ביד אחת,

נכתב על ידי Xanty72 , 5/9/2005 19:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)