לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

תעזבו אותנו מלגמור, באמאש'לכם


ראשית: משהו מוזר קורה לי. היה לי דד-ליין ליום ראשון בבוקר, וכבר בשישי בלילה הטקסט היה בתיבת המייל של העורך. אם המגמה הזו תימשך, אני עלולה להפוך לאדם אחראי ואמין, והסוף, מי ישורנו?

כעת הנושא המרכזי: התחלתי לכתוב את הפוסט אתמול, אבל הוא נתקע לי, אז העברתי אותו לטיוטה, שיתבשל קצת. ואז קראתי את הפוסט הזה של קרוסלה, ודברים הסתדרו (תקראו אותה, מוכשרת זותי, וגם יודעת לחשוב בכוחות עצמה). נתחיל עם הספקטורית? הפעם הטור שלה עסק בזיופים, ומשם הגיע לאוננות נשית. היא כתבה שם שלכל אחת מאתנו יש איזושהי שיטת אוננות שהיא "הגרילה", ואחת הסיבות בגללן אנחנו מתקשות לגמור עם בן-זוג זה כי לא נעים לנו להראות לו את השיטה שלנו. בכ"ז, די לא נעים להודות שאת גומרת רק כשאת מתחככת בכרית שיש לך מגיל ארבע.
אין לי מושג כמה מגוונות שיטות האוננות הגברית. הכרתי מישהו שאונן על הבטן, ועוד אחד שאונן בלי לגעת בעצמו בכלל, הוא היה שוכב על הבטן ומתחכך עד שהיה גומר, אבל נראה לי שבאופן עקרוני, השיטה די פשוטה. 
אצל נשים, כרגיל, זה הרבה יותר מסובך. קודם כל, נהוג להסתיר את זה במשך שנים. כל פעם שהייתי קוראת "על בנים ועל בנות" היה כתוב שם ש-85% מהבנות מאוננות, מה שהיה מאוד מוזר, כי 100% מהבנות סביבי לא אוננו, וטענו נמרצות שזה מגעיל אותן. נו, גם אני שיקרתי, כאילו שהייתה לי ברירה. בעצם, אצלי הבעיה התחילה עוד קודם. כשרק התחלתי לגעת בעצמי זה היה לוקח המון המון זמן, פרק היד כבר היה כואב לי מרוב עייפות, ובסוף היה נהיה נורא נעים, רק שלקח לי שנים להבין שהנורא נעים הזה זו האורגזמה המפורסמת. אולי גם שאר הבנות שהכחישו בתוקף לא הפנימו שהנעים נעים הזה נקרא בעצם לאונן. 
מגוחך לחשוב שעם כל העלאק פתיחות סביבנו, כל העניין הזה, של מיניות נשית, הוא עדיין טאבו במידה רבה. עבד אתי בקהיר בחור בן 26, שטען בתוקף ובגאווה שאשתו לא מאוננת. אני לא מבינה מה כל כך משמח בזה, ואני לא מבינה למה זה היה כל כך חשוב לו, כאילו, הוא באמת חושב שהמיניות של אשתו מושעית בכל פעם שהוא לא בסביבה? ומה הרעיון עם הגברים האלה שרוצים מישהי בתולית, אבל שאתם תהיה נמרה במיטה, הם לא רואים כאן סתירה קטנה? ומה עם בנות שטוענות שהן לא יודעות לאונן? באמת אין להן את הצורך לשלוח לשם אצבע, או שאיכשהו הן הפנימו שלאונן זה פויה? אבל אז הן גם יודעות שהן אמורות לגמור, ואיך יגמרו אם אין להן מושג מה קורה שם אצלן? 
בכלל, כל הקטע הזה של לגמור, לפחות בשביל נשים, זו קצת חרב פיפיות. מצד אחד גילינו שאנחנו יכולות, שזה יופי, אבל היכולות הפך ל"חייבות". ואם לא בא לנו? סקס יכול להיות נפלא ומספק גם בלי הקרשאנדו בסוף, וזה לא אומר שום דבר על האיכות של בן הזוג, או מידת התשוקה כלפיו, בדיוק כמו זה שלפעמים לא עומד לגברים לא אומר שהם לא רוצים. יאללה, לשחרר. 

נכתב על ידי Xanty72 , 11/9/2005 00:24   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-14/9/2005 17:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)