לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

dust in the wind


אין ספק, הדרך הכי טובה לגרום לי לכתוב בבלוג היא להטיל עליי משימות אחרות. ברגע שיש לי דברים אחרים לעשות, מייד הבלוג הופך למשאת נפש כתיבתית. אבל עכשיו יש עוד משהו שאני לא צריכה לעשות במקום דברים שאני כן צריכה לעשות: אני משייפת!
קניתי מן מכתבה כזו עתיקה עלאק, tres מהממת, אבל היא בצבע חום מבעס. התוכנית הראשונית הייתה לשייף ממנה את הלאקה, ואז לצבוע בלאקה בהירה. אחרי ששייפתי, שייפתי ושייפתי, עם משייפת, מיינד יו, הבית התמלא באבק שיוף, סטלה ומאריס היו על סף התמוטטות עצבים בגלל הרעש, (גם בגלל זה שהחתול ניסה לצוד אותם), והמכתבה לא השתייפה בכלל. שקלתי להמשיך לשייף, אבל נזכרתי שב-2017 יש לי תור לשיננית, אז הוצאתי את תוכנית המגירה מהמגירה, והחלטתי לצבוע אותה וזהו.
עכשיו היא עומדת להיצבע בשילוב של עץ, קרם, וזהב, זה בהחלט הולך להיראות מזוויע כמו שזה נשמע, אבל החלטתי שהגיע הזמן להוציא את הפולניה הפנימית שבי לגמרי לחופשי, ואם כבר פולניה, הכול בבית הזה ייצבע בזהב, או יכוסה בקריסטלים, יס יס, פולין זה כאן, קיראו לי ז'ניה!

בשבועות האחרונים יצא לי לקרוא המון. כיף חיים. קראתי את הראשון של דודו בוסי, "ירח ירוק בוואדי", שהיה לא רע, "תנאי נישואין" של איזו הודית שאיני זוכרת את שמה, שהיה מעניין ומעורר מחשבה, ספר מחריד בשם "לא ניתן", על נשים בארה"ב שמתאגדות ועושות כמעשה ליזיסטרטה (אולי אקרא כך לבתי?) והמהמם קנה לי את כל הספרים של נארניה בהוצאה אלבומית, לדעתי זו המתנה הכי מרגשת שקיבלתי אי פעם. אי אפשר להוציא אותו מהבית מרוב שכבד, אבל כך מובטח שזה הספר שאקרא לפני שאני הולכת לישון, זה משמח אותי. 

הגשתי עבודה לפני הדד-ליין, וויתרתי על כמה הזדמנויות למריבות רשת. מה יהיה השלב הבא?אני אקום בבוקר ויהיו לי ציצים?

שאלה באתיקה: יש לי כזו תוכנה כזו שאומרת אם אנשים ששלחתי להם מייל כבר קראו אותו. יש הטוענים שעצם השימוש בתוכנה הזו מהווה סוג של מציצנות. מה דעתכם?
נכתב על ידי Xanty72 , 13/9/2005 08:53   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון המקורית ב-15/9/2005 08:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)