לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

ביקור בהום סנטר


גמרתי לצבוע את המכתבה, היא יצאה מהממת, בקרוב התמונות, ואח"כ סיורים מאורגנים. בינתיים אני מכריחה את כל המשפחה והשכנים להתפעל מכמה מוצלח זה יצא לי. 
לפני תחילת מלאכת הצביעה, הלכתי להום סנטר, כדי לקנות את הצבעים. זה היה די משעשע. ניגשתי לאיש של הצבעים, וביקשתי שימליץ לי. הוא אמר שצריך כזה, וכזה, וגם כזה. ביקשתי לאקה שקופה, והוא הכניס לי לעגלה לאקה על בסיס שמן. 
- אין לאקה על בסיס מים?
- זו יותר טובה. 
- כן, אבל את זו צריך לדלל בטרפנטין, ואני שונאת להתעסק בטרפנטין. 
- אבל זו יותר טובה. 
(אני מחייכת אליו במתיקות, ושונאת את עצמי על זה שנורא חשוב לי שיחשוב שאני נחמדה)
- אני בטוחה שאתה צודק, אבל אני מעדיפה לוותר קצת על האיכות, כדי לא להיאלץ להשתמש בטרפנטין.
- גיברת, אני אומר לך שזה יותר טוב!
(עצבנית כבר)
- ואני אומרת לך שאני לא רוצה להשתמש בזה. 
(מבט מזלזל בקעקוע הכתף, מבט בוחן ביד שמאל, שחפה מטבעת באצבע הנכונה, מייד נהיה לו אישור מחדש של הערכים: זותי, זותי מלעונה, פלא שאף אחד לא התחתן אתה, זותי)
- על אחריותך, תעשי מה שבא לך.
(מבט מנצח של: ותראי לאן זה הוביל אותך בינתיים)
(אני, בחיוך הרבה פחות מתוק)
- תודה רבה על העזרה. 

דילמה: "זעקי, ארץ אהובה" ממש בשלב קריאה ראשוני. אני יודעת שאני אקרא את זה ואתבעס מהתחת. כל פעם שיסבילו כושי יהיה לי מצב רוח נאחסי, כל פעם שלבן יתנהג כמו זבל אני אתבייש, וכל הקריאה תהיה מלווה בכאבי בטן. מצד אחד לא בא לי להתמודד עם סבל אנושי כזה, מצד שני, נראה לי שהמינימום שאני יכולה לעשות זה לא לעצום עיניים. 
נורא מוזר איך לדמויות כתובות הרבה יותר קל לגבור על ההגנות שלי מאשר אנשים אמיתיים. ז"א, גורלה של דמות בדויה ישפיע עליי הרבה יותר מכפי שישפיעו עליי אנשים שהם חלק מהמציאות היומיומות שלי. לפעמים אני חוששת שאני משוללת אמפטיה, אבל נראה לי שלא זו הבעיה, אלא זה שאני אמפטית רק כלפיי אנשים שלא באמת קיימים. מעניין מה זה אומר עליי.
נכתב על ידי Xanty72 , 14/9/2005 17:36   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-15/9/2005 09:23



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)