לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

על תינוקות ואנשים


ביום חמישי שעבר הלכתי סוף סוף להכיר את התינוקל החדש של עינת. יצא לה מאוד מוצלח. יש לו שפתיים יפות, ומבט פילוסופי, ברגעים בהם הוא ער, כמובן. הוא עושה פרצופים נורא מצחיקים, מקמט את המצח הזעיר שלו, כאילו ממציא מחדש את תאוריית הקוואנטים. יאיר קוראים לו. שני היאירים שאני מכירה מופרעים לחלוטין, אני מקווה שהוא יהיה היאיר הנורמלי הראשון שאזכה להכיר, טוב, לא ממש נורמלי, בכל זאת, אבל יותר נורמלי. לילד של מירה קוראים אורי, משעשע אותי ששתיהן בחרו בשמות של מיתולוגיים שלי, מצד שני, שניהם שמות יפיפיים, וכמו שמשמו אמר כשחיפשנו שמות לילדים העתידיים שלנו: "אנחנו לא יכולים לפסול כל שם של מי שהזדיינת אתו, זה לא ישאיר אותנו עם יותר מדי שמות אפשריים".


 היה מוזר לראות את עינתי בתור אמא, כאילו, מצד אחד, עינתי שלי, עם ההצחקות, וההתלבטויות, ופתאום, יצא ממנה יצור אנושי, שלם, מושלם. עד עכשיו חשבתי שחתונה היא זו שפותחת את הפער הגדול ביותר ביני ובין חברותיי, אבל כשראיתי אותה מנשקת אותו, ברכות שאפילו לא ידעתי שיש בה, הבנתי שכאן נוצר ההבדל – היא יצרה חיים, ואני עדיין מתלבטת אם להזדיין בדייט השלישי זה בסדר, או לחכות עוד אחד.


הצפורניים שלהם הכי מדהימות אותי, ממש צפורניים, אבל קטנות כל כך, איש זעיר, במשקל 3 ק"ג. הייתי מלאת סקרנות, אבל לא רציתי להרים אותו, גם את הקטנצ'יק של אלי סרבתי להרים עד שהוא היה בן ארבעה, חמישה חודשים, הם נראים כל כך שבירים, מוזר, כשהאחים שלי היו קטנים וטיפלתי בהם זה לא הפחיד אותי. כנראה בגיל שבע לא מבינים את האחריות הכרוכה בזה.


ואני עדיין לא יודעת אם אני רוצה כזה, עכשיו. טוב, לא ממש עכשיו, אבל בקרוב, ואני שונאת את המגבלה הזו שהטבע שם עלי – מותק, יש לך מעט מאוד שנות פוריות, ולא הרבה ביציות באיכות א א, לא באנו לכאן לשחק.  

נכתב על ידי Xanty72 , 23/11/2003 22:52   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוקה השחרחורת ב-25/11/2003 22:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)