לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

איך עושה היפופטם שחוזר מחופשה?


אוקיי, אני מודה, היה לא קל, לא קל בכלל. 
אם למישהו נדמה שכל אחד יכול להתמודד עם ארוחה שנמשכת מ-8:00 עד 24:00, הוא מאוד טועה. בשביל לעמוד במשימה כה כבירה צריך נחישות, אומץ, ונכונות להקרבה עצמית. למרבה השמחה, משפחתי ניחנת בכל התכונות האלה, וכך, במשך שלושה ימים, כל מה שעשינו היה לבלוס, לבלוע, לטחון, ואז לאכול עוד קצת. לא לא, האוכל היה ממש לא משהו, עוף יבש וירקות בלי טעם, אממה? היה המון אוכל לא משהו, ולקינוח תמיד היו כל מני ג'לטינים בצבע ורוד, או ירוק בית-חולים, שהייתי חייבת לטעום כדי לוודא שזה באמת מגעיל כמו שזה נראה. מגעיל. 
שאר המשפחה המלכותית עסקה בכל מני פעילויות פנאי, כמו התגלצ'ות במגלצ'ות מים, או שחייה בבריכות, ואפילו בים. אני הסתכלתי עליהם בבוז, והתמקדתי בשתיים מתוך שלוש הפעולות החביבות עליי: אכילה וקריאה (בשביל השלישית, המהמם לא היה. אמנם שקלתי להחליף אותו בטורקי עם טוריה, אבל המהמם הרבה יותר מושך אותי וגם לא יכולתי לבטל זמן אכילה על פעילות שכזו).
המלון היה סופר דופר, חוץ מזה שהמזגן לא עבד ושלפעמים לא היו מים. כשכן היו מים הקדשתי את עצמי לתחביב המלונות העיקרי שלי: אמבטיות. כל פעם הייתי שופכת בקבוקון מלא סבון למים, ושומחת הרבה שזה לא על חשבון הכינרת. כמו כן, עסקתי נמרצות בתחביב המלונות המשני שלי: פילוח סבונים קטנים מהעגלה של המנקה. 
היום כשנגמרה החופשה חששנו שהמטוס לא ימריא בגלל משקל עודף, אבל, יתברך שמו, המריא והגענו ארצה בריאים ושלמים. 
הייתה חופשה מעולה, אנחנו צריכים לעשות זאת לעיתים קרובות יותר. 

נ"ב: לא היה שם אינטרנט, ז"א, היה, אבל זה עלה 3 יורו לרבע שעה, ובחיוג באמצעות מודם 56K (כמה זמן לא שמעתי את ה-חחקקקחקקק של המודם המתחבר!), וכך, לראשונה מזה שנים, לא הייתי מחוברת כלל. היה דווקא נחמד. 
נ"ב: מזרח גרמנים ענקיים וורודים בחוטיני אינם מחזה נעים לעין. כלל וכלל לא.

נכתב על ידי Xanty72 , 19/9/2005 01:37   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורגני2 ב-20/9/2005 09:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)