לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

בטיפול


יוצא לי לראות את זה רק בימי שישי, במרתון, אצל הט'. בבית אין לי הוט. מוזר, היה אתמול שידור של "מאחורי הסורגים", ושם אסי דיין היה צעיר ויפה, ועכשיו "בטיפול", והוא כבר לא צעיר, לא ממש יפה, ומושך באותה מידה. צוות השחקנים בסדרה מדהים. תענוג, אחרי כל כך הרבה טיוי גרועה, שחקנים שיכולים להעביר עולם שלם בתנועת גבה. 
מעניין אותי מה אנשים שמעולם לא היו בטיפול (או לא בטיפול משמעותי, חצי שנה ומטה לא נחשב, אלי, גם שלך לא נחשב) חושבים על הסדרה. זה לא ממש קורה כך, לא בכל פגישה יש תובנה משנת חיים, וזה בד"כ לא הולך בקפיצות, אלא בצעדים קטנטנים, עם המון נסיגות ושיחות על שטויות, כדי לא לגעת במה שמפחיד. 
לי היא גורמת לחשוב על איך היום הייתי מגיבה לטיפול. זה כבר שונה. לו עכשיו הייתי הולכת, זה היה בשביל הפינוק, לא הצורך. נראה לי שעכשיו אני מספיק חזקה כדי לעשות מה שלא עשיתי בטיפולים קודמים: להתנגד למטפל, לעצבן, להרגיז. כאילו, עברתי את גיל התלות הטיפולי, עכשיו אני יכולה לעבור את גיל ההתבגרות. זה יכול להיות... נחמד? (מוזי, זה הומאז'!) זה בהחלט יכול להיות מעניין, להיות בטיפול מעמדת כוח.
על מה הייתי עובדת? סביר מאוד שעל גישת הפינצ'ר הזועם שלי לחיים, אני לא באמת צריכה להתגונן כל הזמן, רבאק. אולי לנסות לשפר את ההשגיות שלי, או לחיות בנוח עם העדרה, כאלה דברים. 
כן כן, בהחלט נראה לי שאם אזכה בלוטו, אני אפניק את עצמי בטיפול. מישהו יודע אם אסי דיין פנוי לקבל פציינטים נוספים?
נכתב על ידי Xanty72 , 24/9/2005 02:22   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ron ב-7/10/2005 22:26



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)