לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

שנה הלכה, שנה באה ואני כפיי ארימה (טייק 3)


1. החלטות לפני שנתיים.
2. החלטות לפני שנה.
3. החלטות לשנה הבאה.  אחד היתרונות הכבירים בכתיבת בלוג היא האפשרות לחזור אחורה בזמן, ולדעת בדיוק מה היה מצבי לפני, שנה נניח? בראש השנה שעבר, נגיד?

במשך שנה לא חזרתי לפוסט הזה, ואולי חבל, זה היה מאפשר לי לכייל את עצמי. מצד שני, אולי טוב, לא להעיק על עצמי בציפיות של עצמי.

אז מה היה לנו שם? 

ועכשיו, רזולוציות לשנה החדשה:  

1. להפסיק לעשות סמים קשים. 2. אני לא זוכרת למה קיבלתי את הרזולוציה הטיפשית הזו, אבל די עמדתי בה, וגם מקומם של הסמים הקלים נפקד כמעט לגמרי מחיי. אני לא בטוחה שאני מאוד מרוצה מזה. 3. כנראה שזו תקופה בחיים שנגמרה לגמרי. היה טוב, טוב שהיה, התבגרתי. 

1. להפסיק עם הפרוזאק.  2. רעיון טיפשי, מטומטם, אווילי לגמרי. התרופות אינן בעיה כשלעצמה, הן באות לפתור בעיה. המטרה לא צריכה להיות להפסיק אתן, אלא להרגיש טוב.  3. בלי רעיונות מטופשים, אה? יחולקו מעכבי SSRI במי השתייה להמונים!
 
 1.
לא להסתפר שוב.  2. הסתפרתי, והנה אני שוב מקבלת על עצמי אותה רזולוציה.  3. לא הסתפרתי, כבר יש לי קוקו, וקוקו בלוף, ותלתלים הרבה. 

1. להתעמל.  2. פפפפחחחחח. 3. ברגע שאגמור לקנות MP3 איכותי, ולהחליף את הסוללה של הפדומטר, אני אתחיל!

1. לחייך יותר. 2. רוב הזמן כן, בעיקר בזכות הרבה אנשים אהובים שעושים לי לחייך. 3. זו הייתה שנה מחויכת, שימשיך כך, במגמת שיפור. 

1. לדאוג שהאנשים שאני אוהבת ידעו את זה. 2. אני חושבת שהם יודעים, אני חושבת שאני אומרת את זה די הרבה, בהחלט מקווה שכן.  3. זה בסדר, הם יודעים, המנוולים. 

1. להשתמש מדי לילה בקיסמים הדנטליים. 2. בהחלט כן, אבוי, ממש עמדתי בהחלטה? 3. עדיין, והשיניים מודות לי על זה.  

1. ל
מצוא נושא לתזה.   2. נראה לי שויתרתי על התזה בינתיים, אני אולי אסתפק בתואר ללא תזה, ואולי לא, פתוח העניין.   3. ויתרתי, תואר ללא תזה יספק אותי. למצוא מה אני רוצה ללמוד אחרי שאגמור את התואר הזה.

1. לעשות מדיטציה או יוגה.  2. התחלתי! התחלתי! יס! יס!  3. לא עמדתי בזה, פויה פויה! אולי השנה?

1. למצוא עבודה לא בעסק המשפחתי.   2. מצאתי, עדיין לא מרוויחה מספיק, אבל יש לי דריסת רגיל זעיקה בעולם שתמיד חלמתי להיות חלק ממנו.   3. דריסת הרגל התרחבה עוד קצת, אבל לא מספיק. אני רוצה להגיע למצב שהמילים מאפשרות לי לחיות ברווחה כלכלית.  

מה עוד הייתי רוצה שיקרה?
להמשיך להתקדם, גם אם זה לא תמיד ליניארי.   
לזכור תמיד שיש לי על מה להודות.   
לנסות להיות אדם טוב יותר.   
הלוואי שלאהבה יהיה מקום הרבה יותר גדול בחיים של כולם.   

ופה, איזו אחת כתבה שתי כתבות, אני די מרוצה מהן.  
http://ladiez.red.net.il/Article/Default.asp?ArticleID=205200 

 http://boxer.red.net.il/Article/Default.asp?ArticleID=205417

 

נכתב על ידי Xanty72 , 3/10/2005 07:45  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלוכסנת ב-10/10/2005 15:03



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)