לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

מסכנה אילנית לוי, וסחטיין ליב"ז


אבא של אילנית לוי נפטר בשנה שעברה, זו הייתה שנה מאוד קשה בשביל אילנית לוי. אין לכם מושג מי זו אילנית לוי? אני מניחה שלרובכם יש, ולמאותגרים רכילותית בינינו: היא הייתה פעם מלכת יופי, אח"כ התחתנה עם אייל גולן, נהייתה דוגמנית, ועכשיו היא "הפרזנטורית" של רונן חן. חמודה המילה הזו שנכנסה לנו לחיים, "פרזנטורית", לא? מה זה אומר בעצם? שחברה כלשהי לוקחת דמות מוכרת שתייצג אותה, אבל בניגוד לסתם דוגמנים, "פרזנטור" אמור להביא אתו ערך מוסף כלשהו. כשה"פרזנטור" אינו מוכר מספיק, חלק מהחוזה הוא גם ראיונות לעיתונות, בהם הוא אמור לשפוך קצת דם יזע ודמעות, כדי שלקוראים יהיה מעניין. היות ולאילנית לוי אין הרבה מה למכור בזכות עצמה, בכ"ז, כולה בת עשרים ומשהו והחברה הכי טובה של מירי בוהדנה, היא מספרת על השנה הקשה בחייה.
יש כאן מישהו שלא יודע מי זו שרון איילון? שלא שמע על אורלי ויינרמן? שחמקה מידיעתו הידיעה שמשה שגב, או שגב משה התחתן עם סנדרה רינגלר? 
לפני כמה ימים מצאתי את עצמי באמצע שיחה ממש רצינית עם המלכה האם בנוגע לכך שגלית גוטמן ילדה לא מזמן, בשנית, ואיך יפה היא חזרה לגזרה שלה אחרי ההריון. לא, מעולם לא החלפתי מילה עם גוטמן, אז מה? זה מפריע לי או לאמי לדעת שיש לה שני ילדים, בעל מהמם, ושהיא עשתה ניתוח הגדלת חזה בגיל 17? לא, בכלל לא. מצד שני, אני גם יודעת שפאריס הילטון נפרדה מהארוס שלה, פאריס לסטיס, שהוא נצר למשפחת אלי ספנות יווניים. ומיכל ינאי? עד שהצלחנו לחתן אותה, מסכנה, כבר היא מתגרשת! אה, ואבא של אילנית לוי נפטר, תנצב"ה, שכחתי מזה לרגע.
אוקיי, מי שלא ראה תמונה של יב"ז בשמלת החתונה המגעילה שלה, שיקום! (סתם, לא באמת צריך לקום, זה לא שאני רואה אתכם). 
קראתי ראיון עם יב"ז, ב"לאישה", ולכל אורך הכתבה הכותב (רם גלבוע) ניסה להוציא ממנה משהו מעבר.  זה די הפליא אותי, כאילו זה שהיא יב"ז אומר שיש לה גם משהו להגיד שנוגע לחיינו, איזושהי תובנה חדשה על זוגיות ("אני כל כך מאוהבת, והחתונה הייתה טקס נורא מקסים"). אני מניחה שכשהיא תלד לא נצליח לחמוק מה"האימהות נורא ריככה אותי, רק עכשיו הבנתי מה המשמעות האמיתית של אהבה", או אולי איזה הגיג רוחני מפיה של מי שאמרה שלאחרונה היא מתעניינת בפילוסופיה, אז היא קראה את "האלכימאי" ו"הנזיר שמכר את הפרארי". 
קודם כל, בחיי אלוהים שאין לי שום דבר נגד יב"ז, חוץ מטינה קטנטונת על זה שאני לעולם לא אראה כמוה. אני בטוחה שהיא מותק של בחורה, היא נראית מותק של בחורה, נשבעת. התופעה היא זו שמעצבנת אותי. אני מרגישה שיש לי המון אשפה בראש, ואני לא יכולה לסלק אותה משם. אני מנסה לא להיות חלק מזה, אין לי טלוויזיה, וכשאני רואה, אני רואה תוכניות מאוד ספציפיות - "חוק וסדר", "בטיפול", "עקרות בית נואשות", אין אצלי בהיה מול המסך, אני לא רואה תוכניות ריאליטי כי אני מוצאת שהן מהוות עלבון לרוח האנושית. אני לא רואה טלנובלות כי לא בא לי להתמכר.
 זה עוזר לי להימנע מהידיעה שנינט ורן דנקר הם זוג? לא שראיתי אי פעם את הפרצוף של הדנקר הזה, אבל אני יודעת מתי נינט עושה אצלו שבת, לא פחות.
האשפה מתגנבת בכל דרך אפשרית. באינטרנט, ברדיו, בעיתונות. לא לקרוא את זה זו לא אופציה. אני אוהבת להיות מעודכנת, וגם אם לא הייתי קוראת מדורי רכילות, ההריון של פנינה רוזנבלום והחתונה של יב"ז הגיעו לעמודים הראשונים, כך שאי אפשר באמת לחמוק מזה. איכשהו, הכול מגיע לרכילות - אם אני מתעניינת באופנה ובא לי לקרוא על הקולקציה החדשה של רונן חן, זה איכשהו עובר דרך הכתבה על אילנית לוי. אם אני מתעניינת באמנות, אני צריכה גם לדעת שמירי בוהדנה הייתה אתמול בסרט. 
מי הם האנשים האלה? מה הם עשו בחיים שלהם? למה אני צריכה לקבל דיווח על הגיגים פילוסופיים של מישהי שכל מה שעשתה בחיים זה לזכות מתישהו בתחרות מלכת יופי? 
קראתי איפשהו, ונראה לי שאני מסכימה עם זה, שזו אחת הדרכים המוצלחות ביותר כדי לרוקן את הדיון הציבורי מתוכן. לטמטמם את הציבור במידע חסר ערך, לגרום לנו להפוך לעדר פרות אדישות. זה די מצליח. בדרום אמריקה זה הצליח להם יופי, עם הטלנובלות, ז'אנר שככל שהמצב כאן גרוע יותר, מצליח יותר. 
אני מכירה כל כך מעט אנשים שבאמת לא מתעניינים בשטויות הגמורות האלה, וזה לא קשור להשכלה, אינטלקט או תחומי עניין. מציפים אותנו בזבל, ואח"כ מצפים שלא יריחו את זה עלינו.
נכתב על ידי Xanty72 , 6/10/2005 09:41   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kaNXNecfQR ב-1/5/2013 20:34



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)