לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

תלאובות, המשך...


אתמול בערב נפגשתי עם ורדי, שבהריון הרבה. מאוד הייתי שומחת. מעבר לזה שלא התראינו המון זמן, גם בניתי על זה שלראשונה אני אהיה יותר כוסית ממנה. פפפחחח. כשחיכיתי לה במכונית ראיתי במראה איזו הריונית כוסית ועצומת שדיים בשמלונת סקסית. ורדי, כמובן. עוד לפני שאמרתי לה שלום, פלטתי, "יאבתזונה, מה זה הציצים האלה?", והבת זונה נפנפה בגזונגס שלה בעליצות ואמרה, "מדהימים, אה? תגעי, תרגישי איזה כובד!". אכן כבד. זה כה לא הוגן. הרי ברור שכשאני אהיה בהריון יהיו לי בחילות וטחורים במשך 40 שבועות, בטן ענקית ומכוערת, תחת שיתחרה בבטן, ואפס שדיים. וזותי נראית כמו פרסומת להריון. טפי. 
לאחר מכן גיליתי ששכחתי את התיק באשקלון, מה שאומר שאין לי כסף. למרבה המזל, המהמם ישב בבית קפה ממש קרוב עם בחורה מאוד נחמדה. קפצתי לבקש כסף וגם להראות להם את הפציעה הנוראית שלי. משום מה, כשהראיתי להם את הפצע הפעור והמדמם שיש לי במרפק כולם התחילו לצחוק, טוב, אולי קצת הגזמתי עם הפעור והמדמם, אבל לצחוק על אדם פצוע זה לא יפה. המהמם נתן לי כסף, וכך, במחי כספומט, הפכתי לאישה מוחזקת. 
במסעדה הכול עבר בשלום, יחסית, ואז כשחזרתי לביתו של המהמם אמרתי לו שיבדוק מה קורה עם המכה שבטוס הימני שלי, הוא הגיב כיאות וריחם עליי נמרצות בגלל הכתם הכחול הגדול שנהיה שם. בשביעות רצון ביקשתי שיביא לי מראה קטנה, שאני אראה מה קורה שם, וכאן, כאן מתחילה הטרגדיה האמיתית;
המראה שיקפה לי משהו שנראה כמו פני הירח, מלא שקעים, מפרצים וסימני מתיחה. בזעזוע הסתכלתי על הזוועה ושאלתי בחשש,
"פוצי, זה התחת שלי?". המהמם אישר שכן, זה התחת שלי, הסתכלתי שוב, ואז צעקתי עליו, "אבל אמרת לי שיש לי תחת יפה!", "נכון", ענה המהמם, "איזה תחת יפה יש לך!". שוין. 

ואם בתחת עסקינן, רק לי הפרסומת של בנק הפועלים נראית כמו רקטום מכוסה בשערות ג'ינג'יות?
נכתב על ידי Xanty72 , 7/10/2005 15:44   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבורגני ב-10/10/2005 09:25



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)