לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

גסיסה נעימה


כן כן, זה נגמר. היו רגעים נעימים, היו פחות, אבל לכל דבר יש סוף. גם אלי הגיעה השפעת. אבל בניגוד לכל השפעות שלכם, הפשוטות, אני מרגישה ששלי היא משהו אקסטרה אורדינר. אפילו ויתרתי על לימודים היום, כדי לגסוס בשלווה. וכך אני מסתובבת בבית, כשצמודה אלי קופסא של קלינקס לושן (לנזלת שלי, רק הטוב ביותר), משתעלת שיעולים מגעילים, מתעטשת עיטושים חסרי חן, ומנסה להבין למה זה מגיע לי.


כשהבנתי שהפעם אני לא אצא מזה, החלטתי שמגיע לי פינוק אחד אחרון. הבחירה נפלה על אמבטיה. מייד התחלתי להתרוצץ, שולי החלוק שלי מתנפנפים מאחורי, ולאסוף את כל המצרכים הדרושים לאמבטיה כהלכתה:


 


1. ספר? יש (מטבח משפחתי, של גיל חובב, אם למות, לפחות שזה יהיה תוך פרצי צחוק)


2. כדור מינרלים בריח לוונדר? יש (ציפיתי להשתמש בו לפני סקס חשוב, אללי)


3. פילינג גוף איכותי? יש (זו ש קנתה לי, פעם היה לה כסף והיא גם אהבה אותי)


4. פילינג פנים איכותי? יש (חיטטתי בקופסת הדוגמיות שלי, יש שם הכל מכל)


5. קרם עיניים? יש (מאותה קופסה)


6. קרם פנים עשיר? יש (הפעם לא מהקופסה)


7. מים חמים? יש בשפע (הדלקתי את הדוד בגניבה, שאבא שלי לא יתעצבן מה פתאום אני מדליקה דוד כשיש כזו שמש יפה בחוץ. מכירים את האנשים שאין להם בעיה לקנות טבעת יהלומים לאישתם אבל יתמרמרו מדי שבוע על זה שהיא קונה חבילת פטרוזיליה למרות שהקודמת עוד במצב מצוין? אבא שלי)


8. פקק לאמבט? אין! כוס אמק! מישהו יודע איפה הפקק המזוין? טלפון בהול למלכה האם – "אמא, מה עשית עם הפקק?" "אני לא יודעת, הוא לא בארון של האחים שלך? חיפוש נסער בארון של האחים, ופקק? אין. עוד טלפון בהול למלכה האם – "אמא, מה עשית עם הפקק?" "אני לא יודעת, הוא לא בארון באמבטיה שלנו?" חיפוש נסער בארון של ההורים, ופקק? אין. איפה הוא נמצא בסוף? במגרה של הבצלים, לא, אני מעדיפה לא לדבר על זה.


 


עכשיו הכל היה מוכן, מילאתי האמבט, ראיתי בעונג איך כדור המינרלים מתמוסס ועושה "פפפססס", התאמתי את טמפרטורת המים, נכנסתי, השתרעתי, קראתי חצי פרק, המים היו חמים מדי. קראתי עוד חצי פרק, קרים מדי, הגעתי לטמפרטורה מושלמת, אי אפשר לקרוא, יותר מדי אדים מצטברים לי על המשקפיים, ואז נזכרתי למה אני עושה אמבטיות לעיתים כל כך נדירות – כי מעבר לכל ההכנות המסעירות, השהות באמבטיה משעממת ת'תחת.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 8/12/2003 11:41   בקטגוריות בכלל לא מושלמת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש מהעבודה ב-20/12/2003 15:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)