לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

פוסט סודי!


שני פוסטים ביום, זה כבר מצדיק ביטול מנויים, אז אני אעשה את זה בשושו, ולא אודיע למנויים שיש עוד פוסט. הא!


איפה היינו? נגמרה האמבטיה,  ירדתי לביתי הקט (זובי קט, אחלה בית, בקרוב יגרשו אותי, אני מרגישה גירוש מתקרב), ואחרי חצי שעה של רביצה מעולפת הגעתי למסקנה שאני מעדיפה לגסוס על כורסא שעושה מסאג', וכזו יש אצל השכנים מלמעלה, נובורישים שכמותם. מייד אספתי את כל הציוד הדרוש לביקור נוח – שמיכת פליז צהובה, כי ידוע שצהוב יפה לבריאות, אחד ספר Bleak House, שאני עומדת לגמור, למרות שעבה כמו הארי פוטר והרבה פחות מסעיר; מתישהו, כששוב יהיה לי אינטלקט אולי אכתוב עליו, פלאפון, ואת הקלינקס לושן שלי, יצאתי מהבית בטריקת דלת עליצה, הגעתי לדלת של השכנים, ומה התברר? שוד ושבר! השארתי את המפתח נעול בבית שלי.


מייד התקשרתי לשכנה מלמעלה, ואמרתי, לה, "אמא! אני נעולה מחוץ לבית!", השכנה מלמעלה, צדיקה שכמותה, אמרה שהיא מייד מגיעה, ואכן אחרי חצי שעה שעמדתי בחוץ, כמו מפגרת, עם שמיכה צהובה, ספר, פלאפון וטישו, היא חזרה. למה זה לקח כל כך הרבה זמן? ובכן, הורי הם דמויות מפתח בעירנו הזעיקה, והיא לא יכולה ללכת ברחוב בלי להתעניין בשלומו של כל מי שהיא רואה בדרך, משנה לה שבתה יחידתה גוססת? לא.


אבל היא עשתה לי מרק עוף, אז סלחתי.

נכתב על ידי Xanty72 , 8/12/2003 15:34   בקטגוריות משפחתי וחיות אחרות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עש ב-9/12/2003 19:02



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)