לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

תגתגו אחים, תגתגו!


אני מאוד מקווה שאין כאן אף אחד שלא שמע על פרויקט התוגות הנאצל של מוזטל.

הנה הסבר לאלה שבעשור האחרון היו עסוקים בשטויות אחרות: מוזטל, בגדלות הנפש האופיינית לו, החליט להקדיש את בלוגו וחלק ניכר מחייו לפרוייקט הנאדר "1001 תוגות". מטרת הפרוייקט פשוטה וגאונית - לכתוב 1001 תוגות שיאגדו את כל צער העולם, ושאחרי כתיבתן לא יהיה בעולם עצב יותר.

כמו לכל נביא אמת, גם למוזטל לעגו ללא הרף (כן, גם אני, בקוצר האמונה האופייני לי לעגתי לו, לבושתי), ניסו לרפות את ידיו, להגיד לו שיפסיק לבלבל במוח, ואף לעגו לו שהוא יורד בטבלה של חבוט בגלל שהוא מתעקש לעסוק במאמץ הסיזיפי של כתיבת תוגות, אבל מוזטל, ההתגשמות הנוכחית של אברהם, ישו, מוחמד וארבעת המינים, לא נח ולא שקט, ובעזרתם של כמה קוראים מסורים חצב לעצמו, תוגה אחרי תוגה, את הדרך אל הנצח.

כשהוא הגיע ל-100 תוגות הייתי בטוחה שיעבור לו, כשהוא הגיע ל-500 הצעתי לו שירד מהעץ, אבל היום, היום (שנייה, אני חייבת לנגב את הדמעה מזווית העין) מוזטל הגיע לתוגה ה-800.

כמו בכל נביא, גם במוזטל מפקפקים, אבל יש הוכחות אמפיריות להצלחתו: הכיצד לא הבחנתם שהעולם סביבכם הפך טוב יותר ככל שהפרויקט התקדם? יצאנו מעזה, המוני כושים עניים מתו בכל מני סופות והתחת שלי לא גדל. אם זה לא המקום להגיד מש"ל, אין לי מושג איפה מש"ל יהיה ראוי יותר.

כעת צריך עוד "פוש" אחד קטן לסיום הפרוייקט, "פוש" קטן ונמרץ, עוד 200 תוגות, ובעולם לא יהיה יותר צער.

אל תעשו את זה בשבילכם! תחשבו על הילד שלכם, הפעוט שחור העיניים (זה שלכם, לי יהיו ילדים בלונדינים) שיחזור יום אחד נלהב מהגן ויספר לכם איך פעם בעולם היה כאב, ובזכות איש בשם מוזטל הכאב נעלם... אז תוכלו לקחת את ילדיכם שחור העין, ולהראות לו "לינק" שבו יוכח שגם אתם נתתם יד להעברת הייסורים מהעולם.

תגתגו אחיי! תגתגו כאילו מעולם לא היה דבר חשוב מזה בחייכם, תגתגו עד שקצות האצבעות ידממו, תגתגו כדי שבניכם, בנותיכם ואחיכם הקטנים לא יצטרכו לתגתג, הללויה!

נכתב על ידי Xanty72 , 23/10/2005 10:47   בקטגוריות סוציולוגיה פנימית  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חתול ממורמר ב-1/11/2005 20:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)