לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

אזעקת שווא


בשנית השבוע, תחושה עמוקה של בדידות. ממש בדידות. הפוסטים הכי מצחיקים יוצאים לי כשאני עצובה. בטח עוד כמה שורות יהיה ניסיון כזה, להביא אותה בדאחקה, שיהיה בסדר. יושבת מול המחשב ודומעת, קצת פתטי, לא? ואני לא יודעת מאיפה הבור הזה בבטן מגיע. אולי אני כמו הכבישים, איך שיורד קצת גשם מתמלאים בורות. איזה דימוי מסריח. הרי לא יורד גשם (זה היה מצחיק?)(פעם נורא התעצבנתי, בתוכנית של אברי גלעד וג'קי לוי עשו תחרות "מטפורות" ומה שהם קראו לו מטפורות היו בעצם דימויים, אני הופכת לפלצנית?).


אני יכולה לנסות לעשות כמה טלפונים, אולי יתארגן זיון להיום. אולי אני אעשה את זה באמת, באתי לכתוב כאן שבמה זה יועיל, והבדידות תהיה אותה בדידות, אבל זה יכול לעזור, כמו אקמול לכאב ראש, לפחות לא יהיו סימפטומים, קצת להחליף נוזלים, מזמן לא.


אבל אני לא באמת צריכה סקס, לא כאקט. אני צריכה לאשר את עצמי כאישה, כאובייקט, כנחשקת.  התפוגג לי לאחרונה. נתתי לזה להתפוגג, בשביל סוג אחר של ביטחון, אולי הביטחון בידיעה שיש למי להעניק. אני לא חושבת שיש משפט יותר בנאלי מאשר, "יש לי כל כך הרבה לתת, ואין לי למי", אז יש לי למי, וויתרתי על הגוף בדרך. רוב הזמן זה שווה את המחיר, עכשיו, כרגע, לא.


מוזר שאין את הפחדים הרגילים – מישהו יאהב אותי? אני שווה משהו בכלל? מה יש לאהוב בי? זה לא זה, זו בדידות ממוקדת לגמרי, ברגע הנוכחי הזה.


Fuck it.


 


יום אחרי.


אני לא אוהבת לשחרר טקסטים כאלה לחלל הוירטואלי בלי לתת להם להתקרר קצת. יש אולי הרבה אותנטיות בכתיבה תוך בכי, אבל הערך המוסף שלה ירוד. לא התקשרתי לאף אחד, הלכתי לישון עם פסיכופט אמריקאי, בבוקר קמתי שטופת מותגים. אני יכולה להבין את ההשתעבדות הזו למותגיזם, אנשים מגדירים את עצמם בהתאם לחברה שהם מסתובבים בה. לשמחתי אני חיה בחברה שמגדירה אותי בהתאם לספרים או מוזיקה, אבל אני מניחה שלו הייתי חיה בחברה שמעריכה בהתאם לנעליים של ג'ימי צ'ו, הייתי הופכת לחלק מזה, לחשוב שלא יהיה לתת לעצמי יותר מדי קרדיט.


אולי הגיע הזמן לקבל כמה החלטות קשות. אני מאוד לא מוצלחת בהחלטות קשות.


שוב fuck it.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 13/12/2003 12:36   בקטגוריות לפעמים הכאב ערום לגמרי  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זו ש מהעבודה ב-20/12/2003 14:15



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)