לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2003

רק מקומות חסרי אהבה זוכים לאהבה מוחלטת


בבוקר כשעמדתי לצאת מהבית התקשר אלי אחי הג'ינג'י, הוא אמר שנגמר הצבע הורוד זוהר (סוטים, כולם סוטים) ושאני אעבור דרך מיכה, לקחת ממנו. גם מיכה עובד בדפוס משי, אבל בדברים הרבה יותר עדינים, שדורשים דיוק- עטים, יומנים, ספלים וכאלה.


מיכה ראה אותי ומייד התחיל לצעוק, "הנה, שוב לאהרונסונים נגמר הצבע, מה יהיה? מתי תזכרו להזמין מארטה בזמן?". עסק של מטורפים דפוס משי, אני מכירה שלושה אנשים שעוסקים בזה, אחד מהם הוא אחי הבלונדיני, וכולם ראויים להיות מאושפזים. לקחתי את הצבע וברחתי, כשאני מבטיחה שהיום היום אני מתקשרת לארטה ומזמינה ורוד זוהר, שיהיה.


בדרך חזרה היה פקק, אז נסעתי בשבילים אחוריים, המוכרים רק ליודעי ח"ן שהעבירו חלק נכבד מחייהם ברובע המסחרי של העיר. עדיין יש כאן בתים ערביים עתיקים, ובתים שבחצר שלהם מסתובבות תרנגולות, ומתחת לברז גדלה נענע. הם הולכים ונדחקים בשל הכיכרות. נפלה עלינו מכת כיכרות.


כשעברתי ליד הבית של זכייע, מגדת העתידות, הצצתי פנימה, חיכו שם בערך חמש עשרה נשים. ככל שהמיתון מעמיק יש לה יותר לקוחות, השנה היא הוציאה את הבת שלה מהתיכון, שלא תלמד עם יהודים ותתקלקל, ואללה יודע מה יקרה. יותר טוב תשב בבית עם האמא שלה, תלמד לבשל, עוד מעט יסדרו לה שידוך, בחור טוב, מחברון.


אחר כך ליד המוסך המאולתר של משה - הוא נפגע בתאונת עבודה ולכאורה איבד את כושר ההשתכרות שלו, אבל אי אפשר לצפות שישב בבית ולא יעשה כלום, אז הוא סגר שטח, שהביטוח לא יוכל לצלם, ומטפל במכוניות בסודיות - ישבו משה ואמא שלו ושתו תה, שניהם נפנפו לי, וצעקו שאמסור ד"ש לאמא.


המקום הזה מחבר אותי למציאות. כשאני פה אני יודעת שככה החיים באמת נראים (ולא, אני לא משדרות, למרות הרומנטיות שבעניין)


 ושיר של שמעון אדף, שכרגיל, כותב את זה הכי יפה.

נכתב על ידי Xanty72 , 21/12/2003 16:11   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-22/12/2003 13:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)