לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

brave new world


עיצבון ירד עלי היום, לא עמוק, בטח הורמונלי, בעצם, הכל הורמונלי, תמיד, לא? לפעמים העניין הזה מעליב אותי. גדלתי על ההבדלה בין גוף ונפש, והמחשבה שכל הרגשות הכי נאצלים שלי, הכי עמוקים, הכי מיוחדים, הם סתם תולדה של האופן בו כל מני דברים כימיים מחליטים להתנהג, מעצבנת אותי. איפה הרוח? איפה הייחוד?


מצד שני, יש בזה הקלה, היכולת לא להתייחס לרגשות שליליים בצורה יותר מדי רצינית, לא שבזמן התקף דיכאון אני מתנחמת במחשבה שהכל כימי, אבל אני יודעת את זה, ואני גם יודעת שיש תרופה, גם אם באותו רגע ממש נדמה לי שהפתרון היחיד למצוקת הקיום הסופר עמוקה שלי הוא לבלוע את מלאי האקמולים שיש בבית (בנות שבולעות המון אקמולים כאות מצוקה, יודעות שהן גורמות לעצמן נזק ממשי לכבד?), או לחתוך ורידים.


עכשיו אני מחכה שיפצחו את מנגנון ההתאהבות, תחשבו איזה יופי יהיה: אפשר יהיה לקחת כדור מדי יום ולהישאר מאוהבים לנצח, אפשר יהיה לקחת כדור ולהמנע מיסוריי הלב השבור, או לרפא אנשים שאוהבים בצורה אובססיסית.


מעולם לא הבנתי מה רע בחזון של Brave New World, אני לא אומרת לא להרגיש בכלל, אבל אחרי שלושה ארבעה שבועות של דיכאון קליני או לב שבור מבינים את הרעיון, למה למשוך את זה אם אפשר לוותר?  


 

נכתב על ידי Xanty72 , 5/1/2004 18:50   בקטגוריות brave new world  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלומית ב-9/1/2004 01:07



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)