לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

שקלובסקי מכה שנית, או: ציצים והזרה



48 ואני הפסקנו להזדיין לפני 50 ימים לספירת הנשרק'ה, יותר מדי בלגן לנו את החיים העניין הזה של הסקס. קשה להמשיך לתפעל מערכת יחסים אחרי שגורם כל כך מרכזי נגרע ממנה, אבל מלבד כמה צרימות, מצליח לנו לא רע.


אני גולשת ב- ADSL של נטויז'יון. כחלק מחבילת הפיתויים הם נתנו לי במתנה מצלמת רשת. הפעלתי אותה כשהיא הגיעה, וכשראיתי שאני נראית בה כתומה כקלמנטינה, זנחתי אותה, שתצבור אבק. אתמול במהלך שיחה עם 48 הזכרתי את קיומה, והוא אמר, "בואי נבדוק את העניין". עברנו למסנג'ר, עשיתי מה שעשיתי, ופתאום הוא יכל לצפות בי, כתומה כתפוז (אני דורשת שמישהו יכתוב מאמר על "פרי הדר כמוטיב בכתביה של ש. א"). התלוצצנו קצת על האפשרויות הגלומות בעניין, נו, הדברים הרגילים, "עכשיו תרימי את החולצה, כל השכנים כבר שילמו כרטיסים" וכאלה, ואז הוא יצא לבלות, ואני המשכתי בענייני.


באחת וחצי הטלפון שלי הודיע  על SMS


"את ערה?"


"כן"


"תחכי לי"


אני, שהתרחיש הגרוע ביותר הוא שמי השני, מייד החלטתי שהוא פגש בפאב את הסולנית החמודה של פונטש, שעשתה לו עיניים כל ההופעה, הזונה, ועכשיו הוא ממהר לספר לי, ואני מה? איה אמצא את תחנת הדיליג'אנס הקרובה ביותר כדי להשליך עצמי מתחת לגלגליו? ועוד בלילה קר שכזה?


אבל לא. עוד לא נדמו קולות ה"טוק טוק טוק" של האייסיק, וכבר נשמעו קולות ה"אה אה" של ההודעה, ופתקית צהובה שעליה כתוב, "ציצים!" נפרשה לי על המסך. את הציצים הוא רצה שאראה לו, מונדייה. הגבתי בצחקוקי מבוכה תמוהים, תמוהים בעיקר לאור העובדה שאני נוטה להיות מאוד לא ביישנית. ניסיתי להבין מה פתאום נפל עליו הדחף לראות לי את השדיים בתיווך המצלמה, הרי הוא יכול לקבל אותם ב- D3, בטמפרטורה נעימה של 36 מעלות, ועם כפתורים אינטראקטיביים, רגישים למגע ולחילופי טמפרטורה בקצה, אבל לא, המצלמה הדליקה אותו.


חשבתי על העניין אחרי ששלחתי את השיכור האומלל למיטתו, והבנתי – שקלובסקי הכה שנית! הרי מה הוא בעצם אמר? שבעזרת טכניקות של הזרה, אמנות טובה מציגה לנו את העולם המוכר מזווית חדשה לחלוטין. בעצם, ה- webcam עשתה לי הזרה לשדיים, והפכה אותם ממשהו מוכר, לאובייקט חדשני. עוד דבר מוזר הוא שזה עובד לשני הכיוונים, לו היינו באותו חדר, לא היה מביך אותי כלל להרים את החולצה, אבל כשהמדיה השתנתה, החשיפה הפכה למשהו חדש ומסעיר.


 


ודברו של 48 אחרי שהתגברתי על המבוכה והראתי לו את הציצים: "או, יופי, יש לכם כזה אבל במידה גדולה יותר?".


 


 

נכתב על ידי Xanty72 , 9/1/2004 17:57   בקטגוריות תמיד אהבה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של המגיב בבלוג ב-14/1/2004 20:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)