לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

היום אין לי מילים משלי


 אז אתן לכם מילים אהובות של אחרים.


 


מי שעוזב את שהוא אוהב \ י. עמיחי


 


מי שעוזב את שהוא אוהב,


יפרוש את חפציו ליד החלון


ויאמר, זה כל מה שהיה לי.


 


מי שעוזב את שהוא אוהב


הנסים יקרו לו במהופך


כל יין יהפוך לדם


וכל לחם לאבן


וים סוף לא יבקע לחיים חדשים,


אלא ישאר שלם כזיכרון


שאין לעבור אותו, שבו יטבע.


 


(מעניינים המוטיבים הנוצריים כאן)


 


קטע מאוחר \ ר. קארבר


 


והאם קיבלת מה


שרצית מהחיים האלה, למרות הכל?


כן.


ומה רצית?


לומר על עצמי נאהב. להרגיש שאני


נאהב על פני האדמה הזאת.


 


(את קארבר כסופר אני לא אוהבת, בשירה שלו פתאום הכישרון מזדקק)


 


הרהורי מיתה \ א. אלטרס


 


בילדותי נהגתי


לומר לאמי


כי במותה


אוכל את בשרה. ואת,


אהובתי, מה אני


עושה לך עתה,


כשאת מפרפרת ומייחלת


רוטטת וממתינה


לבוא הרעד האחרון


ואין בך כלל וכלל


הרהורי מיתה.


 


(יפה הקשר בין מין ומוות)


 


ועוד אחד לבקשת הקהל (איזו ט' אחת), גם של קארבר:


 


גשם \ ר. קארבר


 


התעוררתי הבוקר עם

תשוקה עצומה לשכב במיטה כל היום

ולקרוא. נלחמתי נגדה לדקה.

 

אחר כך הבטתי בגשם מחוץ לחלון.

ונכנעתי. הפקדתי את עצמי לחלוטין

בידי הבוקר הגשום הזה.

 

האם הייתי חי שוב את חיי מהתחלה?

עושה את אותן שגיאות בלתי נסלחות?

כן, אם רק יתנו לי חצי סיכוי. כן.

 

נכתב על ידי Xanty72 , 12/1/2004 10:58   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של pnn ב-18/1/2004 23:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)