לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

שני סרטים


ברגע האחרון הצלחתי לתפוס את פסטיבל הקולנוע הבריטי בזנב. הוצאתי את המנוי מהקפאה, מסכן, היה לו קר נורא שם, ומייד ניצלתי אותו לצמד סרטים. אחד shooting dogs, על המצב ברואנדה. שמתם לב שסרטים על אפריקה נעים במבנה קבוע?

כושים מסכנים וסובלים נורא, לבנים אידיאליסטיים מגיעים לעזור, לבנים אידיאליסטיים נופלים שבי בקסמה של אפריקה (זה הקטע שאני הכי פחות מבינה בכל העניין, אולי כי אני אוהבת את הקיום שלי ממוזג ונקי), המון כושים מתים, לבם של הלבנים האידיאליסטיים נשבר (זה הקיו לקהל למחות דמעה) צופים יוצאים מהסרט, וממלמלמים לעצמם שזה ממש נורא מה שהולך שם, ואז הולכים לאכול משהו. גם הסרט הזה היה בז'אנר הקבוע.

אחרי הסרט אבא שלי סיפר לי שלפני זמן מה הגיעה משלחת מרואנדה ליד-ושם, כדי ללמוד איך להנציח. אני חושבת שזה מקסים, שאנחנו יכולים ללמד אומות שעברו רצח עם איך להנציח.

הסרט השני נקרא the good long friday, סרט מתח ישן לאללה ומופתי. משחקים שם בוב הוסקינס והלן מירן, ולכמה דקות מופיע שם בחור צעיר ומרהיב, פירס ברוסנן. הסרט היה מעולה, והמשחק היה נפלא. כל כך נפלא, שהייתה סצנה של בוב הוסקינס השמנמן והשעיר במקלחת, ואני רק רציתי לצעוק, "בוב, תקרע ממני את הבגדים ותשנגרל אותי כאן, גמד סקסי שכמותך!". מדהים אותי איך אצל שחקנים ממש טובים המראה לא משפיע בכלל על הסקס אפיל. שמעתי שבסרט החדש שלו הוא מופיע בעירום מלא, ואני מבטיחה להיות שם, בוב הוסקינס הוא הסקס איידול החדש שלי.

 

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 29/1/2006 00:40   בקטגוריות בשבתי כמבקרת תרבות  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרון המקורית ב-30/1/2006 07:52



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)