לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

היתרונות שבאשקלוניות


ב"ארומה" שפתחו כאן לא מזמן בקניון יש מן עוגת שמרים גבינה מהממת לגמרי. מדובר שבלול בצק, תמיד טרי להפליא, ובתוכו גבינה וצימוקים. לגמרי מהעוגות שמפנטזים עליהן בעיתות פינטוז על מזון (שאצלי זה בערך 80% מזמן העירות, אבל בד"כ אני מפנטזת על חומוס, כזו אני, שורשית). כל פעם שאני מגיעה לאכול כאן, אני מקנחת באותה עוגת שמרים-גבינה נפלאה. אבל אז שמתי לב לתופעה מוזרה: בכל פעם שאני אוכלת בתל אביב, אין את עוגת השמרים הנהדרת. יש עוגות גבינה אחרות, אבל אף אחת מהן אינה השבלול הנחשק. היעדר העוגה הספציפית הרס לי כל ביקור בארומה בתל-אביב, והכי גרוע היה שאף אחד לא הבין על מה אני מלינה, הנה, שלושה סוגי עוגת גבינה, מה כבר קרה?

 

(המפ, אם אני אכתוב את זה בשורות קצרות, זה שיר בחרוזים, הנה, תראו:

והכי גרוע,

שאף אחד לא הבין על מה אני מלינה.

שלושה סוגי עוגת גבינה,

מה כבר קרה?)

 

אבל לפני כמה שבועות נפתרה התעלומה: הסתבר שרשת ארומה זה בעצם שתי רשתות, אחת רק בת"א, והשנייה בכל הארץ, מה שאומר שבכל רחבי הארץ יש עוגת שמרים גבינה מהממת ונימוחה, ולתלאביבים אין, תאכלו את הלב, הא!

 

 

נכתב על ידי Xanty72 , 7/2/2006 15:20  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ק&quot;ב ב-10/2/2006 23:08



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)