לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

לשאוף לנשוף

כינוי:  Xanty72

בת: 52



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

פינגפונג 0:0 - שני הצדדים מנצחים


אתמול פלירטטתי.


עבר המון המון זמן מאז ששיחקתי במילים.


שכחתי כבר כמה זה נעים.


משפט ראשון נשלח, במידת שנינות מידיום וול, מחכה למשפט התגובה. אני משווה, ומעלה קצת, ואז, אם שני הצדדים מיומנים באותה מידה, אפשר להתחיל לשחק כמו שצריך. מסירות והנחתות, הצחקות והפגנות. שני הצדדים מראים רק את הפרופיל המוצלח שלהם, קצת רגישות, קצת צחוק, קצת שנינות, קצת שיגעון, קצת חרמנות. תמהיל מדויק שלא כתוב בשום מקום, אבל שחקנים טובים מכירים אותו.


כל אחד שולף את הקלפים המוצלחים שלו – תראה איך אני מצחיקה, נועזת אך רגישה, אפילו לא מתביישת לכתוב "כוס", בחיי, אני מקסימה. והוא? חד לגמרי, קולט את ההנחתות בחיוך, ומוסר בחזרה, נו, נראה אם גם את זה תצליחי להחזיר במסירה יפה.


יש בזה טוהר. אני יודעת, נשמע מגוחך לדבר על טוהר במצב כזה, ועדיין, הפוטנציאל נקי לחלוטין. כמה זמן אפשר לקבל טאבולה ראסה? לא הרבה. רק בהיכרות שמתחילה לגמרי מתוך האין. בפעם הבאה שנדבר, אם, כבר יהיה לנו עבר משותף מסוג כלשהו, הדריכות הזו, להיות במיטבי כל הזמן, תתפוגג.


אין הרבה אנשים שאפשר לפלרטט אתם כיאות. זה לא קשור לאינטליגנציה. קודם כל צריך ששני הצדדים יהיו קלילים, מוכנים למשחק הזה. אבל צריך גם שכולם יהיו מהירים באותה מידה, אי אפשר לפלרטט עם מישהו שלא מבין, שצריך להסביר לו, אי אפשר לפלרטט בכתב עם מישהו שמילים לא יוצאות ממנו בקלות, כלי שום מאמץ.


נעים גם לגלות שאני זוכרת איך עושים את זה, טוב נו, לא באמת פחדתי ששכחתי, אבל לא התאמנתי לאחרונה, תמיד יכולה להצטבר קצת חלודה בשוליים, לא? אז לא, הלהב חד כתמיד. יופי.


(משעשע אותי עכשיו מישמש התחומים שעשיתי כאן: טניס, פוקר, חלודה, דברים שאני לא מבינה בהם בכלל).


 


זה גם עוזר לשכך את הכעס. אני כל הזמן כועסת, ולא יכולה להסביר לעצמי למה. כעס שחור, תובעני, מהסוג שדורש שיטביעו אותו בפחמימות, פאסטה עכשיו! כלום בעצם לא השתנה, ואני לא מצליחה לנשום.


 

נכתב על ידי Xanty72 , 21/1/2004 10:29   בקטגוריות הגיגים בתרי-זוזי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של June ב-22/1/2004 14:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXanty72 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xanty72 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)